Mosfisen 21 månader!

Ingen ork eller tid att blogga, får väl se om jag kommer igång på allvar igen när det det är höst och regnet öser ner hela dagarna. Nu vill jag passa på att mysa med grodungen i solen innan lillebruschan (eller syrran) kommer ut. Dessutom har vi ASMYCKET att göra inför flytten, även om jag fixat en hel del redan- jag är ju trots allt flyttveteran.

Här är ljuvligheten:







Och här är en bonusbild på vecka 31-magen som jag inte orkar göra ett eget inlägg till. Snygga ådror va! Den känns helt proppfull till bristningsgränsen redan, men så ligger ju bebisen skumt också, hoppas att hen vill vända sig nedåt snart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Flrstår ju om du har fullt upp, men åååh vad jag tycker du bloggar bra! Kul ändå när du uppdaterar.

2010-06-17 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0