Fredag

Äh, nu har jag fuskat med dieten igen. Tina hade med sig goda frallor och wienerbröd igår när hon kom och det vore ju rentav OHYFSAT att inte äta, så jag åt. Och eftersom jag redan hade fuskat åt vi pommes till köttet vid middagen sen. Men jag drack vatten hela dagen i alla fall!
Så nu kör jag på foljande:
A) Lever nyttigt på veckodagarna och äter gott på helgerna, men försöker ha någon slags självbehärskning redan då. Två burkar cola räcker liksom, man måste inte dricka sju. Om inte det funkar:
B) Testar jag dieten igen. Och om inte det heller funkar:
C) Får jag bli gravid igen och amma mig till riktig benget, det vet jag fungerar. Hehe.

Ja, Tajna var som sagt här i går, vi fikade och skvallrade och sen snokade vi lite på facebook och upptäckte att rövhålet (och kvinnomisshandlaren, det är icke att förglömma) som jag dessvärre höll ihop med på tok för länge har skaffat sig en ny tjej... Hur ställer man sig till det då? Stackars, stackars henne. Hade man haft stake nog så borde man informera denna där om vad hon beblandar sig med, jag tycker lite att det är ens plikt som medmänniska. Men då måste man antagligen beblanda sig indirekt med idioten också, och det känns inte som något jag har lust att göra och ärligt talat- vem skulle tro på ett "galet ex" när man är nyförälskad?
JAG hade lyssnat på det, men det beror på att jag är mamma och har ett ANSVAR för andra än mig själv och dessutom är jag väldigt, väldigt paranoid på såna tendenser. Jag önskar för hennes skull att han har förändrats, verkligen.

Hur som helst så fick Tina två västar av mig, det var med lite sorg i hjärtat jag gav bort dom måste jag medge, för det är förbannat snyggt. Men det var längesen jag var ens i närheten av att kunna knäppa knapparna, min överkropp ryms inte i storlek 36 längre. Tina däremot var het som fan i dom såklart, så hon var garanterat queen of the pub igårkväll.
Sen var jag och Mosan ute och lekte som vanligt, hon var jättesnorig när vi kom in och jag genast nojig över att det kanske var dumt att ta ut henne och gunga när hon är förkyld. Dessutom är hennes fötter ISKALLA varje gång vi kommer in, trots att hon har strumpor, raggsockar och skor på sig. Skorna är ju inte fodrade men jag tycker ändå inte att det borde vara möjligt att hon blir kall, SÅ kallt är det trots inte ute än?.

Ikväll blir det tjejmys på hög nivå!

Här är bilder från i förrgår tror jag, Moa har listat ut hur man tar fart själv på gungan:

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0