5-listan

5 saker du troligtvis hittar i mitt kylskåp: 
Turkisk yoghurt, öppnade barnmatsburkar, cola (när vi inte går på diet då...), vitlök, ost.

5 saker du aldrig någonsin kommer hitta i mitt kylskåp:
Falukorv, pyttipanna, rester från potatisgrattäng (för jag äter upp den- oavsett mängd), minimjölk (smakar vatten), groddar.

5 saker du hittar i mitt badrumsskåp:
Body butter, smink, linser, deo, parfym (originellt!) .

5 saker du hör mig säga ofta:
"Mamma kommer snart!", "Neeej, mamma säger AJJA!", "Fan vad hungrig jag är", "Erkänn!", "Älskling, har du sett snusen?".

5 sånger du hör mig sjunga i duschen:
"I will survive", "Halo", "It´s a heartache", Samtliga Björnrosenströmlåtar, just nu främst "Glove sex guy" och "Spela, spela med äggmaraccas- spela spela det låter bra" (det är inte titeln utan i stort sett hela låten, den har fastat rejält från öppna Förskolan...).

5
tv serier jag följer slaviskt:
Despetate Housewives, Unga mödrar, Top Model, Ensam mamma söker och den nya serien Southland som började igår, verkar bra. Men jag kan inte säga att jag följer något program SLAVISKT direkt.

5 internetsidor jag kollar varje dag:
Familjeliv, olika bloggar, Facebook, hotmail, Lindex hemsida.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får man sno? ;)

2009-10-10 @ 19:48:12
URL: http://skumling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0