Hjälp!

Kan man ha bruna pumps med träklack till en grålila klänning? Ganska ugly va?
Var snälla och ignorera mina solbrända ben samt soppåse i hallen.



Har liksom inga vettiga alternativ, har en del röda snygga skor men det vore ju pissfult till!  Skulle visserligen kunna överväga dessa men skulle inte det se konstigt ut till bara ben som jag haft i åtanke? Då måste man väl nästan ha strumpbyxor till, och det känns inte somrigt och roligt:

 

Sista alternativet känns inte alls rätt men med tanke på att jag inte gått med klack på över ett år och att kvällen blir lång så känns det lite mer skonsamt mot mina fötter än de andra alternativen (dessutom har tydligen mina fötter svällt under graviditeten och stannat där för gott, för skorna är ännu mer obekväma än jag minns dem).
Det här paret är mer silverfärgade än guldfärgade som det ser ut på bilden:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker de bruna gav en snygg kontrast mot den gråa klänningen, och eftersom du har brunt hår så tror jag att det inte kommer se konstigt ut (eh... kan man matcha skor med hår? vetesjutton, men tänkte att inramningen blir rätt)... Tycker de sista skorna var ursöta men kanske blir lite "blekt". Kommer bli fint vilka du än väljer tror jag!

2009-05-28 @ 19:01:16
URL: http://klutt.blogspot.com
Postat av: Iris

Håller med den första kommentaren.. Det är snyggt och inte det minsta ugly någonstans :) hehe

2009-05-29 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0