Dumhetstestet

Knycker ett litet test av Sandra, kunde inte motstå!

Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat [ ]
Nej, men det beror nog på att jag aldrig tuggar tuggummi, får så sjukt ont i magen.

Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat [ ]
Nej, som sagt...

Du har gått in i en glasdörr [X]
Många gånger och det gör alltid skitont, och ändå måste man låtsasskratta och se glad ut om någon tittar fastän ögonen tåras.

Du har hoppat ur ett fordon som rör sig [x]
Ja, en taxibil som sniglade sig fram längs avenyn, och det var ett bra beslut...

Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig [x]
Oh ja!

Du har sprungit in i ett träd [ ]
Nepp.

Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen [ ]
Nej, verkligen inte.

Du testade precis om du klarade det [ ]
Nej, det vet jag sen innan.

Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat [x]
Många gånger, så går det när man går med oknutna buffaloskor i storlek 41 (väldigt stora med andra ord).

Ditt hår är/har varit blont [x]
Det har varit, och jag passar verkligen inte i det, så jag hoppas att jag har vett att vara brunett för gott nu.

Folk har kallat dig långsam [x]
Ja, och det är väldigt ironisk med tanke på mitt efternamn.

Du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger [ ]
Jag har tänt eld på mitt hår ett par gånger när jag tände cigaretter- inga större eldsvådor dock så det kanske inte räknas?.

Du har nån gång somnat på en lektion [ ]
Nej, jag somnar sällan utan ansträngning hur trött jag än är, det måste vara bekvämt..

Du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om [X]
Ja det har hänt.

Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig [ ]
Nej tack och lov.

Du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal [x]

Det gör jag nog, jag är helt värdelös på att räkna, men det beror förstås på vad man räknar som "enkelt".

Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre [ ]
Det skulle jag aldrig göra! Hu!.

Du gör detta test när du borde göra nånting viktigt [ ]
Nej faktiskt inte, Moa sover efter en lång dag så jag har all rätt att göra onödigheter.


Du har satt på dig dina kläder bak-och fram eller avigt utan att ens märka [X]
Ja, massor av gånger. En gång glömde jag att ta på mig behån när jag gick till jobbet, förstår inte hur det var möjligt, fick ha tjock tröja på mig hela dagen.

Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan [X]
Oh ja! "Vart är saxen?".

Du råkar göra sönder väldigt många saker [ ]
Nej, jag är ganska försiktig.

Du har trillat av stolen då den stått helt still [x]
Ja, flera gånger, speciellt i högstadiet när man alltid satt och vägde på stolen. Balans är inte min starka sida.

Du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen [ ]
Jag tror inte det.

Summa:  10.

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0