Svar på kommentar

"fan ligger med magsjuka inlåst i mitt sovvrum,sambon har fest utanför dörren. folk rycker i handtaget och jag gråter...känner mej så jävla ensam. har inte en enda vän. mår så dåligt just nu,vad ska man göra. har läst din blogg längenu,har ingen att vända mej till..."

Men usch! Fulla människor är det värsta som finns när man själv är nykter- och magsjuk på det!
Skulle helst vilja råda dig att krypa ner i sängen och sova, men det är väl inte det lättaste när fylledrägg rycker i dörren och brölar. Jävligt korkat av din sambo att ha fest när du är dålig, men nu när det är som det är så får väl för fan folket ta lite hänsyn och sluta rycka i dörren! Herregud, är det ett gäng fjortisar han har släpat hem eller?
Förstår om du inte vill gå ut till "festligheterna" men skicka ett sms till din sambos mobil och säg att han får se till att folk uppför sig som folk!
Du får gärna mejla mig om du vill, [email protected]. Kan inte lova att jag kan svara direkt för bebis ligger och lurar i sovrummet och vaknar och gapar emellanåt, men jag ska försöka!
Jättestor kram från mig och Moa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack,vad snäll du är som svarar. fan,att han inte fattar!! typ 20 pers här och ashög musik,ligger och har kräkts hela dagen...mår verkkligen piss. tårana bara rinner. kan inte mejla dej tyvärr,då får du veta vem jag är och vill fortsätta vara anonym. vi träffade för ett par års sedan....

2009-01-23 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

önskar bara att man hade en vän,någon att prata med. finns inget värre än att känna sej så ensam hela tiden.... :(

2009-01-23 @ 22:22:02
Postat av: allicen

Mycket märkligt att välja att gå på fest hemma hos nån som har magsjuka :S HUA!

2009-01-23 @ 23:01:29
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Ida

jag skulle ha gått ut och lagt en spya på golvet. Så att alla smittades. Och kanske hånglat lite med sambons kind så jag verkligen var säker på att han blev sjuk. straffad ska han bli!

2009-01-23 @ 23:07:46
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0