Nu kliar det i fingrarna igen...

Det är inte bra att konversera för mycket med andra mammor som älskar bebisprylar, för man blir ännu mer ha-galen alltså... Just nu är jag sugen på att köpa en vår/sommar-åkpåse till vagnen, Moa blir redan lite småsvettig i vår tjocka underbara åkpåse från Elodie, så hon MÅSTE ju ha en svalare inom kort, hehe.

Dessa är från Babysnuggle och det finns massor av olika åkpåsar jag gillar, men detta är ändå topp-3:

    

Sen finns det ett annat alternativ, som är något dyrare dessvärre... Men ack så fina- finns i en massa olika färger och har flera lager som man kan växla mellan beroende på hur varmt det är... Märket heter Lodger Bunker



Borde ta mitt förnuft till fånga och köpa lite kläder till mig själv istället, DET BEHÖVS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilka fina! Gillar den rosa, den va jätte fin.. Vart hitta du dessa? Prisklass?

2009-01-20 @ 09:38:04
URL: http://lajndaaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Den rosa med blomman på var ursnygg !!!

2009-01-20 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0