En tråkig lista

1. SENASTE FILM? "Inside man" (It was good)
2. SENASTE BOK?: Håller på att läsa "Växa och upptäcka världen", får väl ser hur lång tid det tar innan jag hunnit avsluta den.
3. VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? Att min bebis tar en tupplur, hon sömnvägrar idag.
4. ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅN ANNANSTANS?: Ja, vill inte bo i stan i lägenhet.
5. HUR BOR DU JUST NU?: I västra Frölunda, i en tvåa.
6. TRIVS DU MED HUR DU BOR? Ja det gör jag egentligen men vi börjar få akut platsbrist nu!
7. VART ÄR DU NU? Hemma
8. SAKNAR DU NÅGON? Många.
9. HEMMA ELLER BORTA? Hemma, lätt. 
10. ASIEN ELLER AMERIKA? Hmm, hade gärna åkt till vilket som men får nog säga Amerika. 
11. VATTEN ELLER JUICE?: Juice.
12. FOTBOLL ELLER HOCKEY? Fotboll, Hockey är vidrigt.
13. HUND ELLER KATT? Hund!
14. RÖSTA ELLER INTE RÖSTA? Rösta, givetvis. Fattar inte att så många är så slöa att inte pallra sig dit! Jävla moderatstyre...
15. PLUGGA ELLER JOBBA? Jobba, det generar i alla fall pengar. 
16. FOTBOLLS-VM ELLER ROSKILDE? Roskilde.
17. BILJARD ELLER BOWLING? Bowling, biljard är ruskigt svårt.
18. NYÅR ELLER MIDSOMMAR? Nyår, trots att det är hemska vintern.
19. JOHNNY CASH ELLER JANIS JOPLIN? Janis Joplin.
20. TROR DU PÅ GUD? Nej, men på en högre makt.
21. TROR DU PÅ SATAN? Nej. 
22. TROR DU PÅ MAGI?: Ja, lätt!
23. TROR DU PÅ SPÖKEN? Ja, tyvärr. Är därför lite lätt mörkrädd.
24. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? Ja.
25. TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN? Ja, måste försöka tro på det för att klara min dödsångest- höhö.
26. KAN DU VISA DIG UTE HELT OSMINKAD? Ja, utan några större problem.
27. NÄMN NÅGON SKÖNHETSPRODUKT DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN? Balsam. 
28. FAVORITPLAGG TILL VARDAGS? Hmm, just nu är min garderob extremt hatad så jag får nog svara inget.
29. OCH TILL FEST? Vadå fest? Hehe. 
30. VAD SKULLE DU ALDRIG SÄTTA PÅ DIG? Något med fåniga tryck som "Angel" eller jeans med broderade blommor och liknande. (Detta får mig osökt att tänka på mitt rosa linne som jag hade när jag var tretton med texten "Sexkitten" på).
31. VAD ÄR FULAST PÅ EN KILLE? Försmå byxor med korta ben som klämmer åt runt paketet.
32. OCH VAD SKA EN KILLE KLÄ SIG I FÖR ATT BEHAGA DEJ? Spelar inte så stor roll fakiskt, tycker att killkläder är grymt trist.
33. ÄR DU TRENDMEDVETEN? Medveten är jag väl, men jag bryr mig bara om det är något snyggt. 
34. DÖMER DU MÄNNISKOR EFTER DERAS YTTRE? Ja, det gör väl alla tråkigt nog. Huvudsaken är ju att man kan ändra uppfattning sedan. 
35. ÄR DU YTLIG? Nej, det är jag inte. 
36. GÅR DU UPP NÄR VÄCKARKLOCKAN RINGER? Jag går upp när Moa ringer, hehe.
37.HUR ÄR DU NÄR DU ÄR PACKAD? Jag är skitkul! 
38. MINNESLUCKOR? Det har varit många jävligt suddiga kvällar genom åren.
39. HAR DU NÅGON GÅNG BLIVIT OMBEDD ATT GÅ FRÅN EN KROG? Nej, jag är för charmant för det.  
40. HUR BOTAR MAN BÄST EN BAKSMÄLLA? Äter!
41. ANSER DU DIG SJÄLV SOM SNYGG? Nej det gör jag inte, försöker trösta mig med att det kunde ha varit värre.
42. VEM ÄR SNYGGAST? Mikael är snyggast såklart. 
43. HAR DU VARIT KÄR? Ja.
44. DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: 3 bortkastade år.
45. ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Ja det är jag, Mikael kan skatta sig lycklig. 
46. HAR NÅGON VARIT OTROGEN MOT DIG? Inte vad jag vet.
47. HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG? Ja.
48. BRUKAR DU OFTAST RAGGA ELLER BLI UPPRAGGAD? Varken eller.
49. ÄR DU SVÅRFLÖRTAD? Ja det är jag, bortsett från i vissa fall. Mikael var ju skittaskig mot mig emellanåt innan vi blev ett par, men jag var ihärdig och tur är väl det.
50. VEM HAR DU SNOTT DET HÄR IFRÅN? En presentation på familjeliv.se
51. IDAG: Kollat på film, städat och försökt söva bebis utan speciellt mycket framgång. 
52. IGÅR: Ungefär samma sak som idag...
53. IMORGON: Kommer mamma och hälsar på!
54. I ÖVERMORGON: Ingen aning, jag flyter bara med i bebisbubblan.
55. DAGENS MUSIK: Vi har lyssnat på "HotNCold" på repeat alldeles för många gånger.
56. DAGENS KLÄDSEL: Mina harembyxor och lång collegetröja som egentligen är en mamma-tröja men duger alldeles utmärkt nu också.
57. VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Förmodligen spela WoW.
58. VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Kika i nya HM-katalogen och äta middagen som Mikael håller på att göra i ordning.
59. VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Resterna av Moas banangröt och tre makrillmackor.
60. SENASTE INKÖP: Bebiskläder.
61. DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? En hel påse Polarbröd som hunnit mögla. Fuck, jag hatar att slänga mat. 
62. BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Nej, tyvärr.
63. VAD GÖR DU OM HELGERNA? Är mamma.
64. BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Nej, haha. Det ska ju vara bra mot kvalster i alla fall.
65. HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Filmer, har inte en enda skiva.
66. HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? Skulle tippa på 6 timmar ungefär.
67. FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Nej, verkligen inte.
68. ÄR DU SINGEL? Nej.
69. ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Ja, jag är ganska egenkär. 
70. HUR MÅR DU JUST NU? Trött och ganska PMS-ig.
71. HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? Varje kväll.
72. VEM VET MEST OM DIG? Tina och Ve, eftersom att dem känt mig hela livet.
73. VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? En stor lykta och en ledsen krukväxt.
74. ÄR DU GRAVID? Nej. Kan behöva en liten paus först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0