Så grymt jävla vidrigt!

Satt uppe sådär löjlig sent igår igen och dataspelsnördade oss- sen gick jag in i en tråd på familjeliv.se om en tjej som bodde Australien och hade haft en sån här spindel på sin badrumsspegel härromkvällen när hon skulle borsta tänderna:



Bara en sån sak kan ju få en att dö en snabb död men sen sprang jag på den här videon i spindelhatartråden och satt bara och gapade och tänkte att 1) Om jag var killen i videon skulle jag ta livet av mig/vara scarred for life och aldrig bli mig själv igen men FRAMFÖRALLT 2) Att jag skulle vara villig att betala en FET summa pengar för att vara den lyckliga kvinnan att få pilla ut detta är någons rygg. Jag är ju helt galet förtjust i att klämma finnar på andra men det här för ju det hela till en helt annat dimension! Det hade varit en VANSINNIGT tillfredsställande upplevelse!

Se och spy:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte varna innan du lägger ut bilder på spindlar??

Jag har jordens spindelfobi ju... :(

2009-02-23 @ 10:29:18
URL: http://skumling.blogg
Postat av: Ida ♥

men alltså OMG!! jag dog just lite. vafan? tack tack tack snälla sverige!!!!!

2009-02-23 @ 11:23:52
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: akå

jag tycker det är råäckligt men ändå kan jag inte sluta titta. riktigt vidrigt.

2009-02-25 @ 13:14:43
Postat av: Danielle

det där var fruktansvärt vidrigt

2009-04-26 @ 15:07:34
URL: http://syndigtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0