Kvinnligt och manligt


Kvinnors svenska i kontaktannonser:

1. i 40-årsåldern= fyller 50 i år
2. äventyrlig= har legat med alla
3. vältränad= saknar bröst
4. medelmåttigt utseende= ful som stryk
5. vacker= patologisk lögnare
6. ständigt leende= går på droger
7. emotionellt säker= går på medicinering
8. feminist= fet
9. fri själ= knarkare
10. rolig = irriterande
11. new age= kroppshår på fel ställe
12. öppet sinne= desperat
13. utåtagerande= pinsamt högljudd
14. passionerad = sjaskigt fyllo
15. professionell= bitch
16. mullig= fet
17. något överviktigt= sjuklig fetma

Kvinnors svenska i vardagen:

1. Ja= Nej
2. Nej= Ja
3. Kanske= Nej
4. Vi behöver= Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men...= Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata....= Nu har du ställt till det...
7. OK, gör som du vill= Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg= Klart jag är arg, din idiot.
9. Vad du är uppvaktande ikväll= Tänker du bara på sex?


Mäns svenska i vardagen:

10. Jag är hungrig= Jag är hungrig
11. Jag är sömnig= Jag är sömnig
12. Snygg klänning= Snygg urringning
13. Jag älskar dig= Jag vill pöka nu
14. Jag har tråkigt= Vill du pöka med mig?
15. Ska vi dansa?= Vill du pöka med mig?
16. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
17. Ska vi gå på bio?= Vill du pöka med mig?
18. Får jag bjuda dig på middag?= Vill du pöka med mig?
19. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Slutligen:

En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med ett kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.

Kommentarer
Postat av: Korvmedbrödcarolina

Men HAHAHA! GUHUD så roligt. Jag kopierar om det är lugnt? Måste nog lägga upp den på min blogg också.



Haha. Kan inte sluta skratta. Kommer nog ha ett leende på läpparna hela kvällen.

2009-02-10 @ 16:30:27
URL: http://carolinazenkert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0