Ja, jag tillhörde fjortis-eliten!

Är det NÅGON som kan överglänsa detta fjortisbeteende?

* Jag rakade bort ögonbrynen och målade dit nya med svart kajalpenna (några av mina väninnor använde brun kajal för NATURLIGARE resultat, hehe).
* Jag var uppriktigt imponerad av killar som skröt om att dem rökte John Silver utan filter.
* Jag varierade mellan "Du gamla du fria" och "Bumbibjörnarna" som ringsignal på mobilen och hade Labrettas låt "Bimbo" inspelad på mobilsvaret där jag och Veronika sjöng med.
* Jag hade alltid med mig en tuschpenna i handväskan för att kunna klottra på diverse bussar.
* Jag hade buffaloskor (som jag ärvde av en tjej med betydligt större fötter än mig men jag envisades med att klampa omkring i dem trots att dem var fyra storlekar för stora).
* Vi blandade häxor som vi var tvugna att dricka med sugrör för att inte spy.
* Jag uppgav min BH-stolek på min Lunarstorm-presentation.
* Jag piercade mig själv i naveln och underläppen.
* Vi kom för sent till lektionerna med flit för att få kvarsittning som "dem coola".
* Vi snattade snobben-trosor på HM.
* Vi sa rätt ut till lärarna (och ja, detta är tyvärr seriöst) att vi var tvugna att allihop åka till ungdomsmottagningen samtidigt för att klamydiatesta oss då vi haft gangbang i helgen när vi ville slippa skolan.
* Jag sparade alla mina gamla ciggpaket i min strumplåda för att senare kunna "bygga en cigarettpaket-vägg". Och mamma hittade dem! Ah!
* Vi var givetvis "patrioter" och lyssnade på Ultima Thule och Pluton Svea och mellan varven koncenterade vi oss på "A.C.A.B" istället. Detta trots att vi knappt träffat en utlänsk person i bonnhålan där vi bodde och absolut aldrig pratat med en polis. Jag hade till och med en torshammare på ett halsband- det är fräckt.
* Jag bar savann-byxor. Dock inga rosa vilket ger mig minuspoäng. Min kära vän Tina hade ett par VITA savannbyxor som vi typ dyrkade som en gud.
* Vid ett tillfälle hade någon bekant hört att "alla tyckte att vi var så töntiga som alltid hängde ihop alla fem som svansar på varandra". Detta syftades på mig och mina fyra tjejkompisar. Därför var vi tvugna att i fortsättningen se till att aldrig dyka upp på fester samtidigt, så vi förfestade ihop och sedan åkte vi till festerna i omgångar två och två så att det skulle se bättre ut.
* Jag hade en lista där jag skrev upp hur många jag hade hånglat med.
* Jag tyckte att dagen då skolkatalogen kom var årets bästa dag.
* Jag snodde min då sjuåriga lillasysters tröjor och använde dem. Kortast och tightast möjligt skulle det vara.
* Vi sprayade date-parfymen i munnen när vi hade tjuvrökt.
* Mitt favoritcitat var följande "Jag är inte otrevlig, du är helt enkelt oviktig. Jag kommer att ge dig en fin, blänkande femkrona om du bara går din väg. Jag kan bara vara trevlig mot en person per dag, och idag är inte din dag, inte i morgon heller" eller hur fan den där ramsan nu gick.
* Jag ställde upp i diverse sportevengemang under skoltid bara för att få spana in killar från andra skolor som var där.
* Jag skröt om att "jag och min pojkvän har knullat 30 gånger" (och ja- jag räknade).
* Vi ringde upp såna där dejtingnummer och drev med alla kåta gubbar och asgarvade och slängde på luren. En gång var en killkompis med och medan jag pratade förföriskt med någon gubbe vrålade han helt plötsligt i bakgrunden "VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED KÄRRING! SITTER DU OCH PRATAR SNUSK NU IGEN, GE MIG NAMNEN PÅ KILLEN DU PRATAR MED SÅ SKA JAG DÖDA HONOM!" och sedan bankade vi på en massa kastruller och gallskrek och gjorde diverse närkampsljud i bakgrunden och gubben i luren blev SKITRÄDD.



Ja, det var tider det...

Kommentarer
Postat av: stina

hahahahahaha faan va jag garva ihjäl mej nu,och vad mycket man kände i sej i det du berätta ;P

2009-02-21 @ 13:21:06
Postat av: carin

Gud jag dööör! jag hade ju förträngt alla mina såna beteenden, men shit sån total amöba man var förr hahahahahah!"

2009-02-21 @ 14:45:22
Postat av: Anna

Ha! Ha! Kan tänka mig hur du såg ut och var på den tiden... Men vem har inte haft ett par buffalo (helvita) och x antal savannbyxor(de ljusrosa och ett par beiga med glitter på var favoriterna). Och då är jag ändå några år äldre än dig(81:a)!

2009-02-22 @ 07:45:23
URL: http://rackarungar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja du Soffan... Vi var inte kloka, men jag var i alla fall inte delaktig i några av de värsta grejerna. Det där med att skaffa sig kvarsittning för att vara cool var inte min grej. Det hände dock att jag fick det i alla fall, men det var ju en helt annan sak:)

Jag hade svarta och lila savann och fejkbuffalo (som de flesta av oss i våran lilla klan).

För övrigt så såg jag honom som du hade knullat med 30 gånger utanför ica maxi i Kba idag. Min kompis sa att det var hennes typ. Jag replikerade: Han är helt dum i huvudet:D Älskar dig gumman. Puss

2009-02-22 @ 12:12:59
Postat av: Emelie

Om inte det framgick så var det jag som skrev kommentaren här ovanför.Och för övrigt hade jag mina egna ögonbryn all the way:)Och det känns väldigt skönt att jag inte var med på gangbang-grejen. Nu gick jag i och för sig inte i eran klass, men jag tror ärligt talat inte att jag hade varit med ändå. Vilka dumheter:D

2009-02-22 @ 12:16:46
Postat av: Veronika

Emelie; sluta förneka ditt förflutna!

och sofia...inga namn i fortsättningen:)

2009-02-22 @ 12:26:59
Postat av: Emily ♥♥

HAHAHA fan vilken sjuk sanning :LP

2009-02-22 @ 14:23:16
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0