Bort med er, schas!

Åh vad trött jag blir.
För att slippa vidare diskussioner med arga snorvalpar i mitt kommentarsfält så erkänner jag:
1) Ja, jag är JÄÄÄTTEAVUNDSJUK! På vad eller vem eller av vilken anledning är oklar, men avundsjuk är jag i alla fall.
2) Ja, jag är en jättedålig mamma för att jag förespråkar säkra bilresor för barn. Jag kommer verkligen att skämmas när min dotter blir vuxen och hon får veta att jag var besatt av hennes säkerhet. Ännu värre, jag brydde mig även om andra barn! Det ska man inte göra, för alla har rätt att bestämma över sina barn oavsett konsekvenser. Jag har inte lärt mig att barn är en ägodel en förälder kan bruka precis som han eller hon vill.
3) Nej, jag har verkligen inget bättre för mig på min fritid.
4) Jag är verkligen jätteosäker på mig själv!

Men jag tycker att det är gulligt ändå att enkärlekssaga.se har så många trogna läsare som verkligen blir upprörda för hennes skull, det skulle vara fint att ha en egen liten armé helt klart. Hormonstinna tonåringar är inte att leka med, jag har inte haft en chans i en sån fight!

Så som sagt, schas med er nu! Stormen är över, nu vill jag återgå till min lugna blogg och njuta av tystet.


Kommentarer
Postat av: Emmi

Förvänta dig inte att de ger sig hur lätt som helst.

När en tonåring känner något så sprutar det känslor ur öronen på dem vet du väl.

Kommer du inte ihåg hur vi var i den åldern:)

2009-12-09 @ 22:06:42
URL: http://awesomeandlegendary.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggar är den nya sekterna

2009-12-09 @ 23:20:04
Postat av: Julia

HAHAHA Fan va jävla bra du är :) Jag kommer fortsätta läsa din blogg dagligen =) Vilken TUR att jag hittat hit!

2009-12-10 @ 01:24:26
URL: http://angelbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför blev EGENTLIGEN Angelica så sur på dig??? Du skrev ju inget farligt från början.. du måste ha klampat på en öm tå;)

2009-12-10 @ 08:29:51
Postat av: Emma

Haha, du äger!

2009-12-10 @ 10:49:32
URL: http://sympathyforme.blogg.se/
Postat av: angelica

haha till och med jag garvar och det handlade om mig=) blev helt förvånad över folks om inte känner mig klampar på så hårt och behandlade dig så illa, dom ville försvara mig för att vara snälla men dom kalla dig hemska och fula saker. Jag tycker i alla fall inget om dig för jag vet inte ens vem du är precis som du inet vet det om mig heller=) Hoppas den här diskussionen är över, likväl som för oss osm för huliganerna;) trevlig helg!

2009-12-11 @ 23:09:16
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0