Sunny day

Blir ett snabbinlägg idag för jag orkar faktiskt inte med mer:P

Underbar dag i solen för mig och Moset- dessutom härligt utvilad efter en ass-kicking nattsömn till min stora glädje.
Var och handlade på Ica Blomman först, det tog exakt tre minuter efter att vi kommit utanför dörren som dagens puré med tomatsås kom upp igen på lillans VITA kofta. Såklart. Tog sen en sväng till Videoaffären och köpte snus och parkerade oss sedan på gräsmattan igen, vi har tagit över husets gemensamma utrymme totalt (det är ju käckt att någon uttnyttjar det i alla fall).
Jag glassade i solen och Moa i skuggan, hade placerat filten väldigt strategiskt. Sen kom Mikael hem från jobbet och joinade oss (även han valde skugga) och vi delade på en påse non-stop. TJUGOFEM jävla grader i skuggan.

Nu vaknade den nyss nattade bebisen vilket INTE bådar gott för natten. Sover hon inte bra i början går det tveklöst åt skogen senare. Bläääää.
Här är i alla fall en bild på lilla dockan...


Kommentarer
Postat av: Theres

lilla gosen! :P

2009-05-05 @ 18:58:06
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0