Och Moas första ord blev...

PAPPA!


Efter stenhård träning att säga mamma har hon än så länge bara sagt mamma till mat och jag misstänker att det är en förvrängd form av "namnam" som jag alltid säger när det är matdags. Så efter några månader av "dada" och "gaga" så sa hon idag ett klockrent "Pappa, pappa" när vi smög in i sovrummet och tittade på Mikael som låg och drog i sängen och jag pekade på honom när vi stod där. Sen sa hon pappa en gång till och petade honom i ögat när jag la henne till rätta bredvid farsan i sängen.
Och ja, det är lite surt att hon inte sa mamma först, men väl värt det när jag såg Mikaels löjligt stolta leende:).

Kommentarer
Postat av: Emma

Aw, haha :D vad roligt! Mikael måste vara lite mallig nu då^^

2009-04-13 @ 12:07:13
URL: http://sympathyforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0