AJ SOM FAN!

Nu har jag försökt sova i tre timmar utan resultat, är skittrött och nära att somna hela tiden men sen kommer det en värk som INTE går att ignorera vill jag lova och det blir bara värre och varje gång frustar jag som en galning och väcker Mikael så nu gav jag upp och flytta ut till vardagsrummet istället till min underbara värmedyna.

Vet inte hur jag ska tackla dem här jävla värkarna riktigt, det funkar inte alls att andas lugnt och sansat längre som det gjorde i början, det gör alldeles för jävla ont.... Har slagit rekord i antal kissningar också, blir akutkissenödig efter varenda värk och kissar dessutom en jävla liter varje gång känns det som. Buhu.
Hade ju tänkt åka till barnmorskan i morgon kommunalt men den tanken känns helt jävla skrattretande just nu, lämnar jag lägenheten de närmsta 10 timmarna är det för att åka till förlossningen och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Linnea och Anthony

Når jag hade så ont som du beskriver var jag öppen 4 cm.... Det måste vara väldigt dax nu! =)

2008-09-16 @ 09:54:23
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0