Lördagmorgon

Idag var jag duktig och gick upp efter Moas första käk, hon vaknade inte förrän 8 istället för 7 som hon brukar så jag tänkte att då kan jag lika gärna masa mig upp med mitt feta arsle istället för att slänga mig i sängen igen som jag brukar, trots att det blev väldigt sent sänggående inatt. Gårdagens kväll blev inte alls mysig som jag hade tänkt mig, väljer att inte gå in på detaljer den här gången.

Tog i alla fall en promenix med vagnen igår såklart, trots att det var mörkt och läskigt ute- ja, jag är ganska mörkrädd. Fy fan vilken känsla det är att köra med en ny, bra vagn och inte den vanliga dunderklumpen, man bara flyter fram på vägarna ju! Dock måste jag säga att jag är rätt kass på att hantera tre hjul och framförallt det svängbara framhjulet, man får ju verkligen se till att man håller styret upprätt när man går för hjulet vinglar ju åt sidorna hela tiden annars, jag måste sett rätt efterbliven ut där jag gick, man kan låsa fast hjulet också men det är lika bra att öva sig lite så att man får in tekniken.
Moa verkade vänja sig ytterst fort vid den nya vagnen och somnade som en sten redan i liggdelen när vi var i hissen på väg ner, dem är härligt anpassningsbara dem små bebisarna. Och åkpåsen är så äckligt snygg och mysig, man vill bara hoppa ner i vagnen själv och bli nedbäddad!

Idag ska ni nog hälsa på hos svärföräldrarna, Moas farmor och farfar. Det ska bli mys. Uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Hejhej!

Vad roligt att du är inne o läser min blogg :-)

& tack för komplimangerna (tar det som en komplimang), det värmer att höra!



Får gratulera till din lilla söta dotter. Jätte söt är hon, hur känns det att vara mamma? Det är väl ganska nytt trots allt=)

Bodde du i KBA eller vad sa du? Du kom härifrån?

Kram Emily

2008-11-15 @ 11:30:33
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Såg att du hade kommenterat min blogg, hade vart kul att prata med andra mammor, ang. allt som har med barn & amning och så vidare.. Adda mig gärna, [email protected]



2008-11-15 @ 18:25:37
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0