Min egen hunk-lista

Så, nu har jag tagit mig samman lite och varit ute en sväng, knallade bort till Ica och köpte mitt förbannade bacon och lite Coca Cola. Just det, efter att ha varit fri från cola-missbruk i över fyra månader så har jag börjat dricka lite grann igen, dock inte litervis som förr i tiden utan bara max två-tre glas om dagen, mums-mums! Jag var trött på att vara så nyttig och dricka vatten.
Skrattade en del åt en par i femtioårsåldern som var framför mig hela hemvägen, dem hade en cykel och den stackars kvinnan fick skjuta sin karl på pakethållaren men vinglade hela tiden så att dem fick stanna- det hade gått dubbelt så fort att leda den jävla cykeln. Tyckte också att det var lite underligt att hon skjutade honom och inte tvärtom, Mikael skulle förmodligen aldrig i livet gå med på att sitta på en pakethållare bakom mig pga sin manliga stolthet.

Just det ja, givetvis tycker jag INTE att det är jobbigt att ni ställer frågor i bloggen! Det är bara skoj och jag försöker verkligen svara på allt, annars får ni upprepa frågan igen om jag skulle missa den. Tack till alla som är gulliga och skickar länkar förresten!

Nu ska jag bjuda på en snygg-kille-lista som också är hämtad från ett gammalt blogginlägg, men nu när jag inte skriver på lunar längre kan jag ju lägga in bilder också så att ni ser vad jag pratar om, lovely!

SOFIAS LISTA PÅ VÄRLDENS SEXIGASTE MÄN:


10. Alexander Skarsgård 

Såg honom i nån mystisk serie på ettan för ett tag sen innan vi skaffade Boxer till teven och då var han faktiskt inte mycket att ha, men förr var han i alla fall jäkligt snygg. Vet inte om det beror på att man själv var typ fjorton år men visst satt man och drägglade en aning efter honom när han var med i "Vingar av glas".

9. Brad Pitt

Det tar emot en liten aning att ha med Brad, jag brukar alltid gnälla om att han är så jävla överskattad och det är han faktiskt också. Men nu råkar det ju faktiskt vara så att jag är svag för blondiner och så länge han inte bär sitt groteska helskägg är han faktiskt jävligt het.


8. George Clooney 
 Ja, jag vet att han är jävligt gammal. Jag har väldigt svårt för att finna män som passerat trettioårsstrecket attraktiva, kan inte riktigt förstå Persbrant-hysterin även om hans röst må vara sexig (Förlåt Veronika, slå mig inte!) men Clooney är och har alltid varit förbannat sexig. Här har vi åtminstone något som jag och min mor är överrens om, höhö.


7. Eddie Cibrian (Cole i Sunset Beach)
 Vad fan, det är ett faktum, Sunset Beach ÄR beroendeframkallande. Och han var förbannat snygg! Och det är tamejfan en bedrift att lyckas med att charma mig trots att man är med i en av de mest tragiska teveserierna som någonsin sänts på teve.

6. Sugar Ray 
 Egentligen har han ett jävligt kantigt ansikte vilket jag inte brukar gilla, men fy fan vad sexig han är ändå med alla tatueringar och piercings. Blir ju helt knäsvag när jag ser honom i videon till den där "Butterfly"-låten.

5. Big Brother-Danne 
 Han som var med förra säsongen, den blonde norrlänningen som var kär i den töntiga norska bruden. Fy fan vad han var porrig, den med liten smör på skulle man knappast tacka nej till.

4. Jude Law 
 Jag är inte överförtjust i den brittiska engelskan måste jag säga men han är blond, han är snygg och han får mig att dräggla.


3. Paul Walker

Vin Diesel kan dra dit pepparn växer, är det något som gör "2 fast 2 furious" värt att ses så är det denna blonde snygging. Det är för fan en BILFILM, men han får det att vara värt varenda sekund.

2. Colin Farrell 
 Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad det är som gör honom så sexig, men det är han. Till och med ögonbrynen som är helt jävla gigantiska är sexiga.


1. Heath Ledger
 Man kan ju säga som så, det krävs då fan inte mycket hjärna för att lista ut vad den här mannen fått sitt förnamn ifrån. Mums, mums, mums säger Sofia och tackar gud för denna gåva i form av en man.
( Och nu är han död, varföööööör?:´(  )


Måste tillägga det också att helklart porrigast av alla är min egen Mikael, och det menar jag verkligen, i mina ögon finns det inget vackrare, och med solbrännan han har dragit på sig är det helt sjukt, den solbrända nacken är så ljuvligt att man bara vill slicka på den.
Åh, min underbara karl!

Kommentarer
Postat av: stina

du missade 2 hetingar på listan,
pharrell williams och han jojji(?) från miami ink ;P

2008-05-08 @ 15:03:35
Postat av: anna

så kul att du verkligen skriver om ALLT i din blogg,gott och blandat :) och en hunk lista kan man ju inte klaga på hehe ;P din blogg är bäst!!!

2008-05-08 @ 15:06:18
Postat av: emelie

ojjj,de va ju mck cola de!! försöker att inte dricka mer än 2 glas per vecka ;)

2008-05-08 @ 15:11:21
Postat av: Linnea

Brad Pitt har ju också kantigt ansikte... :P
Men var har du Josh Holloway och Jonathan Togo...? Superheta ju! :)

2008-05-09 @ 00:32:58
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0