Godmorgon!

Det blir inget bebisbesök idag- lille Vincent har blivit förkyld! Stackars pluttis, vad vansinnigt jobbigt det måste vara att ha hela näsan full med snor och inte veta själv hur man ska få ut det, jag tyckte ju att det var tillräckligt synd om mig själv förra veckan när jag var vrålförkyld och jag väger ändå inte 6-7 kilo och kan lyfta mitt eget huvud.
Men vi har bestämt att det får bli träff en annan dag i stället!

Jag kan ge mig fan på att det blir regn i morgon bara för att vi ska till Danmark, precis som när vi skulle titta på kossorna sist- himlen är helt klarblå i flera veckor och bara för att man ska iväg någonstans så tömmer den sig på fjorton dagars regn under ett par timmar.
Mikaels syster, hennes och snubbe och dotter kommer och hämtar upp mig och Mikael läskigt tidigt i morgon på morgonen så det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll för att det ska vara fysiskt möjligt för mig att vakna. Mikael är så äckligt morgonpigg att jag nästan blir förbannad- som idag så skulle han ta bussen 06.50 härifrån för dem hade sovmorgon idag. En normal människa (eller jag i alla fall) kliver då upp absolut tidigast 06.20, så har man tjugo minuter att göra sig i ordning och tio att rusa ner till bussen på. Men nej då, jag vaknade och var kissenödig 04.45 och då var han redan uppe och pigg och spelade dator och smög in till mig och babblade trots att jag varnat honom att han inte fick befinna sig i sovrummet om han inte var tyst.
JAG som har normala sovbehov kommer i alla fall säkert grina i morgon när klockan ringer, jag är van vid att sova från 22 till 09 varje natt, alltså ELVA timmar, och då är jag ändå trött.
Men åh vad kul det ska bli! Förbannat synd att Mathias och Josse och lille Vincent inte ska med bara vilket ju var tanken...

Min kycklingsallad blev hur som helst väldigt god igår, även om jag misstänker att fetaosten passerat bäst före-datum då den smakade lite jäst. Se här vad gott det ser ut, och jag passade på att få med grillchipsen på samma bild så att ni ska förstå att vi inte blivit nyttiga bara för att vi äter sallad en dag, hehe.

image189

Kommentarer
Postat av: stina

åhh va kul me danmark imorgon =) så kul att spela på automatena hehe :P hoppas ni får tur med vädret!

2008-05-16 @ 11:17:44
Postat av: Anonym

du får visa kort imorgon på din resa =) fusk,vill oxå till danmark heehe!

2008-05-16 @ 12:41:45
Postat av: Anonym

du får mej alltid hungrig du!

2008-05-16 @ 13:05:12
Postat av: Anonym

Jag älskar dig sofia, du är den bästa bloggerskan faktiskt. Du verkar så godhjärtad och snäll. Kramar

2008-05-16 @ 13:07:24
Postat av: Anonym

http://ruskan.blogg.se/

help me.

2008-05-16 @ 13:10:10
URL: http://ruskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst tjejen!!

2008-05-16 @ 15:18:59
Postat av: alice

trevlig helg!

2008-05-16 @ 16:13:03
Postat av: Anonym

åhh va kostar det till danmark från gbg`??

2008-05-16 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0