Det är så synd om mig!

Buhu, jag känner mig fortfarande inte alls bra och jag vill ut i det fina vädret! Försökte sova en stund i Mikaels del av sängen eftersom jag alltid sover så gott där, dels har han en skönare madrass än mig och dels luktar det så gott om hans kuddar, men icke då. Bebisen sparkar som en galning så fort jag lägger mig ner så jag gav upp nästan direkt.
Försökt ringa mamma också som jag alltid gör när jag är sjuk för att hon ska trösta mig och tycka synd om mig, men hon svarar fan inte i mobilen, precis som om det inte vore tillräckligt illa att hon inte är här och pysslar om mig med blåbärssoppa och en massa kuddar och disneyfilm. Men nej, nu när man är vuxen är det inte alls lika mysigt att vara sjuk längre, jag hade velat börjat med städningen inför svärföräldrarnas besök i helgen eller åtminsone gå en promenad och köpa bacon- tänkte göra fläskpannkaka idag, det var åratal sen jag åt det. Men jag är så matt i hela kroppen att jag blir glad om jag orkar slänga in en maskin med sängkläder.

Jag har fått frågan vad jag gillar för musik i kommentarerna. Det är lite blandat men jag är hårdrocksbrud i grund och botten, det skulle man inte kunna tro! Ju argare, gapigare musik desto bättre, man skulle kunna säga att min musiksmak representerar allt min personlighet inte är, eller åtminstone visar.
Om sanningen ska fram så älskar jag musik som åtminstone 90% av befolkningen avskyr, sån musik som ger folk ont i huvudet. Förutom rock så lyssnar jag på punk, Oi! (som inte betyder att man är rasist på något vis) och resten kan jag nog inte sätta namn på, jag är värdelös på att avgöra i fall musik är psykobilly eller rockabilly eller annat trams. Det enda jag kan säga med säkerhet är att jag avskyr tuggummipop och klassisk musik.

Här är ett smakprov på musik jag gillar,
"Perfectly Broken" med Raised Fist.  Ni behöver inte vara snälla och skriva, "åh den var bra" om ni inte gillar det för jag är väldigt medveten om att det är oljud för de flesta


Och här har ni "All this and more" med Mad Sin, dem har betydligt bättre låtar men alla var live utom denna:




Sist men inte minst får ni en låt som jag ändå tror att många gillar, "Whiskey in the jar" med Metallica.



Kommentarer
Postat av: stina

uch jobbigt :/

sj föredrar jag timberlake och nerd =)

2008-05-08 @ 12:20:44
Postat av: anna

klart det är synd om dej!! inte kul att vara sjuk en sådan här härlig dag som denna =/

2008-05-08 @ 12:23:45
Postat av: Anonym

du verkar verkligen vara en underbar och snäll person,all lycka till dej och din familj :)

2008-05-08 @ 12:48:39
Postat av: Anonym

tycker du att det är jobbigt när vi läsare frågar fråger ofta?

2008-05-08 @ 13:02:10
Postat av: Anonym

http://www.blocket.se/vi/16097944.htm?ca=15_s

2008-05-08 @ 13:23:14
Postat av: Anonym

krya på dej,hoppas du blir frisk snart!

=) =)

2008-05-08 @ 13:50:29
Postat av: Anonym

skicka hem lite gratisprover tll dej sj så mår du nog bättre =)

www.alltgratis.com

www.gratis.se

2008-05-08 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0