Världens skönaste byxor

Kom just in från en promenad i det (tro det eller ej) SKÖNA vädret. Eller för att vara petig så är det efter tre lager kläder samt halsduk som det är skönt att vara ute, men, men. Tydligen ska "våren" komma igen till helgen, det tror jag så mycket jag vill på. Jag tänker ICKE jubla över några fjuttiga solstrålar förrän det varit helt snöfritt i minst en månad, DÅ kan man säga att våren har kommit.

Hur som helst så passade jag på att prova ett par av Mikaels brallor innan jag gick ut när jag ändå skulle byta från mina sexiga mjukisbyxor till mina ännu sexigare mammajeans och OJ vad sköna dem var! Dem var helt klart de skönaste byxorna jag haft på mig sedan magen började svälla som en gigantisk deg.
Så nu kanske det blir en sväng till herravdelningen nästa gång.
Egentligen borde han nästan dela med sig till mig av dem, jag hade lånat ut mina kläder till honom utan att tveka om han ööh, bar på mitt barn.

image73

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehehe... :) det är helt rätt, jag lånar jämt tottes kläder, det får man göra när man är gravid!

2008-03-27 @ 13:58:56
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0