Lillasyster med "Umbrella"

Kände att jag var tvungen att sprida lite ljuv musik nu och bloggen är ju ett förträffligt sätt att göra det på.
Rihanna kan ju ta sig i arslet när hon hör den här versionen... För er som inte vet det är "Lillasyster" i stort sett samma band som LOK, och jag hoppas att de flesta vet vilka LOK var, i synnerhet ni Göteborgare.
Dessutom pratade jag faktiskt med sångaren över nätet förra våren, är faktiskt rätt mallig över det. Det var en kort men spännande period som hårdrocksgroupie, hähä.
Kolla själv!
image58

Verkar nästan lite som om han stöter på mig, eller också är han i desperat behov av fans. Eller också beror det bara på att det är lunarstorm.se eller att jag är förbannat cool.
Kan tillägga att jag aldrig gick på spelningen, beroende på att "någon" ångrade sig i sista stund och inte ville gå med. Och när jag säger "någon" menar jag Mathias. Fy skäms på dig.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch, Rihanna är bättre... Den här versionen går så satans fort :P

2008-03-13 @ 16:32:10
URL: http://nea.babyblogg.se
Postat av: hej

haha coolt ,P

2008-04-17 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0