Grisspäck

Ska ÄNTLIGEN ta och bege mig ut i solen nu efter att ha kollat på världens, kanske tråkigaste film "Bourne Ultimatum". Tänk vad många soltimmar som missats genom att titta på en tråkig JÄVLA action, speciellt med tanke på att jag inte sett sol nu på flera år känns det som.
Igår såg vi två andra filmer också, hyra film på lördagar är numera en självklar tradition. Den ena var en löjlig film med soldater som blir instängda i en grotta full med mutanter (så går det när man inte läser baksidan på filmen själv i affären utan överlåter det till medföljande pojkvän) och en grym film med Samuel L Jackson och Christina Ricci "Black snake moan".

För att göra detta inlägg ännu mindre intressant kan jag berätta att min nya craving är ölkorv- igår gick vi faktiskt flera kilometer för att jag skulle få köpt ett par stycken som givetvis redan är slut. Skrämmande att man fortsätter sluka saker TROTS att man läst på innehållsförteckningen av korven innehåller GRISSPÄCK. 

Återkommer i morgon efter besök hos sadistiska tandläkaren. 

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0