En fånig krysslista

Snart kommer farmor med bullar och annat trevligt för att sällskapa stackars mig, tills dess så lägger jag in en lista.

(x) ätit kokosnöt
( ) färgat håret grönt
( ) varit svartrockare (Däremot har jag ju lyssnat på det).
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
(x) klippt håret på nån
( ) låtsas vara bög
( ) varit i japan
(x) varit i bulgarien
(x) köpt godis för 100kr
(x) känt mig riktigt snygg
(x) sjungit tills jag tappat rösten
(x) snattat
(x) gråtit till sömns
( ) haft en hamster och en katt
( ) varit ihop med en tjej
(x) hånglat med en tjej
(x) hånglat med två killar
(x) glömt borsta tänderna
(x) fått utbrott i skolan
(x) sagt jag hatar dig till en förälder
(x) önskat att jag var död
(x) dansat
(x) gjort egen musik
( ) haft sönder två mobiler
(x) varit 18år
( ) sminkat mig ofrivilligt
(x) sett håkan hellström live (Jag tror att han spelat någon gång på Göteborgskalaset).
(x) haft självmordstankar
(x) undrat varför jag lever
(x) haft en riktigt hemsk sommar
( ) råkat ut för någon olycka
(x) är allergisk mot något (Insektsbett och pencillin).
( ) älskar att ta sprutor
( ) vill ha en fairy-barbie docka
(x) varit full
(x) varit på en riktig fyllefest (börjar bli ett tag sen)
(x) läst över 20 böcker på 1år (Betydligt mer än så, har nog läst 200 i alla fall)
(x) tänder på killmuskler
( ) rädd för att bli smal
(x) haft mens
(x) rökt
( ) sett någon dö
(x) sett något husdjur dö (Min lilla vädurskaninis)
( ) vill bli sångerska
( ) kommer bli advokat/åklagare
(x) kallat någon bitch
(x) ser fram emot julafton (Kommer ju bli grymt skoj med lilla bebisen!)
(x) kollat på en film från 18 år
(x) hyser ett viss agg mot killar
(x) varit ledsen i flera månader
( ) sett konsert med klassen
( ) åkt rakt ner på slalomskidor och slagit i stängsel
(x) hatar vintern
(x) vägt över 50 kg (Ha!)
(x) åkt berg och dalbana
(x) kräkts i soffan
(x) undrat hur mamma mår
( ) sjungit helt felfritt
(x) känt mig fulast i världen
(x) någon kallat mig riktigt snygg
( ) glömt mammas födelsedag (Men pappas, skamligt!)
(x) skickat över 40sms på en dag
( ) skrivit ca 150 inlägg idag här
(x) ägt en tv
(x) piercat mig
(x) känt mig perfekt
( ) ägt en palestinasjal
( ) färgat håret i mer än 4 färger
(x) varit lucia
(x) varit tomte
(x) ljugit
(x) slutat älska någon
(/) varit beroende av droger
(x) varit beroende av person/er
(x) varit "nästan" fjortis (Vadå nästan?).
( ) gillat paris hilton
(x) läst massa nummer av frida
(x) trott på Gud, magiska saker, mirakel (har tidvis försökt)
( ) varit häxa
( ) ätit snö med mask i
(x) petat i någons näsa
( ) brukar ha låten "stars are blind" i huvet
(x) skrivit en lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0