Bye, bye high heals:(

Snart dags att börja leta efter ett par vårskor, jag har ju faktiskt knappt ett enda par utan klack trots att jag samlat på mig EN HEL DEL skor i garderoben. Och jag har ingen lust att gå omkring med höga klackar nu när jag är gravid, dels för att jag är rädd för att ramla och mest för att mina höfter och rygg inte kommer att gilla det (jag är trots allt rätt rutinerad vid att gå med klack och risken att jag ramlar är nästintill obefintlig.

Så nu måste jag alltså satsa på några hemska låga skor. Till sommaren blir det inga problem för då kan man ju ha på sig några käcka ballerinor, eller loafers eller flipflop till och med, men till dess vill jag gärna ha skor som man kan ha strumpor i. Dels blir det kallt med öppna skor och sedan har såna skor som vi alla vet en tendens att lukta råttpung efter ett tag.
Så jag får nog satsa på någon slags sneaker för första gången sedan jag letade gympaskor i högstadiet eller något. Många av mina bekanta kör med Converse och dem är fina, men det är verkligen inte min stil. Skulle se helt jävla malanpassad ut i såna dojor även om jag försökte se lite cool ut sådär. Min stil är alldeles för flickaktig för såna helt, klart.
Skulle kunna tänka mig något sånt här som jag såg på dinsko.se:


Den är ganska söt ändå trots att det är en gympasko som jag som sagt inte har något för, men jag kan ändå se dem framför mig med vita leggings och någon söt tunika för bebismagen som förhoppningsvis börjar svälla ännu mer snart. Eller en helt vanlig tygsko helt enkelt, utan mönster, typ någon sån där seglarsko trots att det känns väldigt överklass. Har sett ett par knallrosa tygskor på Scorett också tror jag, tåls att tänkas på.

Det är tur att man inte är så vansinnigt mån om sin sex-appeal när man har en bulle i ugnen- det känns liksom inte så viktigt längre. Men det misstänker jag att ni redan förstått när jag avslöjat redan innan att jag letar efter sköna zigenarkjolar som jag ska mysa med till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0