Ruggigt snygga bikinis...

Har drömt mig bort lite inne på Nelly.se och låtsats att jag varit rik- och smal. Personligen tycker jag ju att det är vansinne att bränna mer än några hundra på ett en bikini men har man pengarna så varför inte slå till? Själv väntar jag nog med att handla badkläder tills puppan i magen har flyttat ut:)

image237

Övre raden fr. vänster:
Poko Pano Swimsuit 399:- (Poko Pano)
Love kills slowly bikini 1449:- (Ed Hardy)
Front tie set 858:- (Dragon Fly Blue)
Ms Rainbow bikini 749:- (Miss Sixty)


Undre raden fr. vänster:
Arco-Iris bikini-set 799:- (Salinas)
Pin Up Star Set 998:- (Vitamin A)
Calma Bikini set 1295:- (OndadeMar)
Kickstart my heart 499:- (BeachBunny Swimwear)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0