Ytterligare en fjantig lista

Vad:
har du på dig just nu: En stor ljusrosa t-shirt och svarta mysbyxor.
pratade du med sist: Mikael.
åkte du med sist: Min kära Veronika.
åt du senast: Müsli med youghurt och banan. 
stör du dig mest på i din familj: Att alla använder varandras tandborstar, på något vänster var min tandborste ALLTID blöt trots att man inte använt den på ett halvt dygn när jag bodde hemma.
senaste sak du köpte: Mat.
vart ska du fira midsommar: Det är väldigt, väldigt långt till dess... Men bebisen kommer ju att vara med nästa gång, myspys!
vilket hus var du i senast,förutom hemma: Ica Blomman.
vilken är din favorit glass: Mjukglass eller daimstrut.
senaste låt du lyssnade på: Något med Rod Zombie.
är du nöjd med dig själv: Ja, jag är ganska nöjd- har alldeles för dålig självdisciplin för att bryta mina dåliga vanor så bättre än såhär lär jag inte bli.
skriv två meningar som rimmar: -
hur ser din mobil ut: Den är silverfärgad och rund i kanterna, gammal som gatan men fungerar felfritt. Jag skulle ALDRIG slänga en mobiltelefin som funkar, är totalt ointresserad av fräcka finesser.
hur ser dina trosor/kalsonger ut just nu: Vita och rejäla, we like!
har du långa naglar: Ja, har tänkt att klippa av dem lagom tills förlossningen så att jag inte riskerar att sticka bebbens mjuka hull.
är du bra på att fiska: Nej.
känner du någon som begått självmord: Nej, tack och lov.
känner du någon som dött av ålder: Ett par, för många.
vad tycker du om folk som skär sig: Riktigt, riktigt korkat. Fungerar för stunden men sedan får man gå omkring med ärr över kroppen resten av livet och det är fan inte roligt.
vem är bäst, mamma eller pappa: Fånig fråga.
har du en snygg kill/tjej kompis: Ja, alla mina vänner är förbannat snygga.
är du kär nu: Jag är vansinnigt kär!
vill du flytta: Nja, jag trivs jättebra här men hade gärna flyttat till större.
vad heter du på msn: Fröken Quick.
har du ngt husdjur: Nej, inte här hemma.

antingen eller
glass el. godis: Just nu på sommaren och under graviditeten är det helt klart glass.
dag el. natt: Natt.
sommar el. vinter: Sommar.
öl el. cider: Cider (hade dock gärna tagit en öl också...)
surt el. salt: Salt!                 
katt el. hund: Hund, utan tvekan. Men jag gillar missar också.
snarka själv el. höra ngn som snarkar: Snarka själv!
oboy el. te: Oboy.
saft el. mjölk: Mjölk.
äta upp ngn el. bli uppäten: Beror på vem man tvingas äta, höhö.
dansa el. sjunga: Dansa, om man nu måste välja.
mörk choklad el. ljus choklad: Ljus, helst vit.
december el. januari: December, julmånaden!


Kommentarer
Postat av: Emmi - The one and only

Sorry Soffisen. Han heter Rob Zombie, inte Rod:) Älskar dig. För övrigt är vit choklad äckligt!<3

2008-07-25 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0