Onsdag

I morgon beges det hem till mamma ute i obygden som sagt. Har börjat få lite abstinens över att jag kommer vara ifrån Mikael så länge, jag åker i morgon och kommer inte hem förrän på måndag! Jag som var ett vrak i helgen när han var borta EN NATT. Men usch och fy, nu ska jag inte tänka mer på det för då lär jag bara börja böla.
Det ska i alla fall bli mysigt att umgås med min lillasyster i ett par dar, och att slippa vara hemma när det ska målas, hehe. Mikael håller på och slipar och har sig i sovrummet nu, och bara det får mig att rysa i hela kroppen. Får se om jag pallar att gå någon promenad med Sigge, men jag är livrädd för att det ska dyka upp en hare eller liknande för då flyger man bara efter honom trots att han är så liten och taxliknande.

Vilket jävla sketväder det är hela tiden nu det sista, måste säga att jag är rätt tacksam över det, däremot hade det ju varit rätt kul med lite sol nu när man ska ut på landet, jag är helt kritvit, har gett upp planerna på solbränna 2008 helt, jag får bli brun nästa år istället när jag inte släpar på 10 extrakilon.
I dag har jag varit på arbetsförmedlingen och fått lite papper påskriva, resten av dagen har bara spenderats med att fixa med tvätt- nu körs sista maskinen med bebisprylar, alla filtar, sängkläder och lakan är nu redo att användas så det är bara att bädda och fixa hej vilt på måndag när vi kommer hem med spjälsängen. Funderar på om vi ska ta en vitmålad säng ändå? Kommer ju se finare ut till gråa väggar än en träfärgad variant... Får se vad som känns bäst på IKEA sen helt enkelt.

Jo, just det- fick frågan om vi bestämt bebisnamnet helt nu och det har vi ICKE, jag börjar få lite småpanik över det men förhoppningsvis kommer flicknamnet att känns helt självklart sedan när man ser sin lilla tös. Pojknamnet har vi ju i alla fall, tack och lov:)

Kommentarer
Postat av: Therese

En bra sida som du säkert spanat namn på de gravid.se... ja spanade där igår.. hehe, kollade hur många som hette kevin o hur många som blev döpta till vilket år... osv... =)

2008-07-16 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0