Läskig nostalgitripp

Suttit och kollat på en massa gamla bilder och garvat en lång stund, hade glömt att skiten existerade. Hur som helst tänkte jag bjuda på lite blandade "Sofia-moments" som dessvärre fångats på bild under årens lopp.


Här är först en riktigt fräck webcam-bild på mig när jag var blond och hade väldigt friserade ögonbryn. En aning fjortis får erkännas, men jag var i alla fall väldigt smal , höhö. Har precis fyllt 16 enligt datumet på bilden.




Detta är en bild från sommaren 2006 då jag var en riktig krogprinsessa. Här är jag och Tinis på vårt stammishak Bryggeriet, ibland kan jag sörja lite över att personalen troligen skulle misstänka att mitt stamgäst-kort som jag sparat i plånboken var fejk.




Här var det partaj i Frillesås, jag håller en öl på bilden men i själva verket hade jag groggat Smirnoff hela kvällen och var löjligt packad.



Här är jag och Emelie, lite osäker på året men kan det vara 2005 kanske? Hur som helst så gillar jag faktiskt den här bilden, vi ser snygga ut båda två och mitt hår ligger sådär perfekt som om det hade en minifläkt som blåste på det. Yeah, I like it alot.



Hmm, en bild från en skolresa till Skåne. Skulle önska att det var från högstadiet men det är från gymnasietiden, och det bara skriker fjortisvarning om den, men vad skulle livet vara om man inte kunde bjuda på sig själv? Observera att jag är typ dubbelt så stor som alla mina små nätta väninnor- jag ser ut som en vänlig gåsmoder.



Den här bilden sprang jag på inne på Facebook senast igår, det är från nyår 2006 och jag har troligtvis inte hunnit bli så full än. Den får mig att inse att jag saknar mitt långa hår...



Jag och Veronika på tjejmiddag, har förmodligen druckit en hel del vin men är söta ändå. Kortet är taget under min tjockis-period när jag levde på chips och cola (drack minst 3 liter om dagen...)



Sist men inte minst en väldigt gammal bild- 2003 kanske? Vet inte vad som är värst, att jag har en SJAL på huvudet som någon slags wannabe-muslim, att jag spydde i vasken samma kväll efter att ha blivit vrålpackad på Absint eller att killen i rosa skjorta senare var min trafikkunskapslärare på gymnasiet.



Som godnatt-bild bjuder jag på en Sofia under tidiga 2007 som var väldigt, väldigt nedsupen och förmodligen jävligt pinsam på krogen. Samma kväll snodde jag en julgranskula som jag hittade i jeansfickan dagen efter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0