Varför älskar alla bimbos?

Jag är ju rätt fjollig av mig egentligen och ett stort fan av alla töntiga tjejprogram på teve, exempelvis sitter jag klistrad framför serier som Topmodel (jag tittar till och med på reprisen av säsong 4 som går nu trots att jag redan sett den säkert två gånger).
Det är helt enkelt väldigt underhållande att kolla på alla våp och hatälska dem. Hatar dem gör man för att dem är skitsnygga och glider fram genom livet på ett räkskal utan att göra mer än att pumpa upp tuttarna och skratta hysteriskt, och älskar dem gör man för att trots att man är avis på att vissa har det så jävla lätt så är man ändå glad över att man inte är totalt pantad och att man inte är en av Hugh Heffners flickvänner.

Hur som helst så finner jag dessa program jävligt underhållande, det finns liksom alltid något som kan ge ett gott skratt (sen så gillar jag ju att titta på snygga människor även om det är tjejer och jag älskar att titta på små hundar som är utklädda).
Men så blir det plötsligt jävligt scary när man inser hur många det är som ser dessa silikonbrudar som FÖREBILDER! Det är fan nästan en förolämpning mot oss normala, tänkande individer. Läste i en blogg som en jämnårig tjej skriver att "Victoria Silvstedt har alltid varit min förebild" efter att ha tittat på "I huvudet på Gynning" härromdagen.
För er som inte sett programmet kan jag avslöja att Victoria (förutom att skratta hysteriskt och säga "oh baby" hela tiden) försökte pressa apelsinjuice i juicepressen. Hon verkade dock ha missuppfattat det hela och försökte pressa  en hel apelsin med skalet på. Och detta är alltså en förebild? Jo för fan, så skulle jag också vilja vara...

Är min bebis en dotter så ska jag se till att hon börjar intressera sig för motorsport eller tyngdlyftning eller något, vad som helst för att hålla henne borta från MTV.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Word

2008-02-28 @ 21:52:56
URL: http://nea.babyblogg.se
Postat av: Gaylordemo

jag säger som magnus betnér.. jag hoppas ellen knullar hela jävla gymnasiet! bara för att hon vill! haha! nej men skämt å sido, det handlar inte så mycket om att man ska ha "kill intressen", mer att tidigt lära dom att inse att alla är värda lika mycket, och att den fria viljan är deras egen :)

2008-02-29 @ 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0