Slutet av vecka 11

Godmorgon!

Ska börja med att försvara mig varför jag inte skrivit så mkt sedan i fredags, det är faktiskt inte mitt fel utan Mikaels helt och hållet. Det är i stort sett omöjligt att placera arslet i datorstolen när han är hemma och vi inte ägnar oss åt annat, har jag tur så kan jag kontrollera mina sidor supersnabbt om han duschar eller dylikt.

Men nu är det måndag och jag regerar över datorn igen medan herrn drar in pengar till brödfödan. Ni ska fan få höra vilken förolämpning jag fick igår, jag har lagt in mig på en sida som heter grannar.se där man kan erbjuda sig att städa hos folk, passa barn eller hundar exempelvis. Passar ju mig bra eftersom att jag är väldigt arbetslös och förmodligen lär inte a-kassan vara mkt att hurra för.
Men igår så ringer alltså en tjej min mobil (har inte lagt ut numret så hon måste ha hitta det på Eniro eller något) och frågar om jag vill flyttstäda åt henne och hur mkt jag vill ha i betalt. Stod ju bara och stammade att jag inte hade den blekaste aning eftersom att jag inte är någon proffessionell städerska direkt, så jag frågade vad hon tyckte var rimligt. Som ni redan vet är flytta något av det värsta jag vet, flyttstädningen är inget undantag, GISSA vad fanskapet säger??? 500 spänn!
Nu är jag knappast någon jävla krösus som torkar mig i arslet med femhundralappar men 500 kronor är mkt om man är tio år, eller från Polen... Men för att flyttstäda en hel lägenhet är det ett jävla fett skämt. Jag sa att jag skulle återkomma men det kommer jag givetvis inte att göra.

I morgon går jag in i den ljuvliga tolfte graviditetsveckan. Då är det inte bara pytte, pytteliten risk för missfall utan dessutom så brukar alla hemska symptom gå över då eftersom att moderkakan tar över näringen till bebisen, innan har "gulekroppen" skött om detta vilket inte säger mig ett skit men det har i alla fall inte varit trevligt veckorna då den härjat vilt.
Vågar knappt skriva det men jag inbillar mig redan kunna känna att bebisen rör sig, om jag sitter med benen uppdragna mot bröstet så att magen kläms till exempel, då kan det känna som att något trycker och har sig inuti. Men med största sannolikhet är det väl bara gas.

image6

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte för att göra dig besviken, men HAHAHAHAHAHA, glöm att alla jobbiga biverkningar försvinner i vecka 12. Eller, jag hoppas verkligen för din skull att de gör det, själv är jag är vecka 17 och illamåendet är värre än någonsin... Fast du kanske har andra jobbiga symptom förutom illamående?

2008-02-11 @ 22:06:44
Postat av: Gaylordemo

haha man kan faktiskt fuska och känna bäbisen så, om man ligger på mage, eller drar upp benen som du gör, och trycker ihop så kan man känna :D

2008-02-13 @ 09:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0