En liten käck lista

Fördriver mest tiden för att jag inte orkar klä på mig och gå till postlådan på torget, men, men.

Röker du? - Nej (DAMN it feels good to say it!).
Snusar du? - Nej (Som sagt, DAMN!).
Skolkar du? - Nej, jag går inte i skolan. 
Gör du frukosten själv? - Nej, till såna sysslor uttnyttjar jag min brittiska butler...
Har du suttit i rätten? - Ja, som vittne.
Har du slagit ner någon? - Nej, men jag har försökt.
Har du pussat någon av samma kön? - Ja.
Har du varit på strippklubb? - Ja det har jag, fick till och med en guidad tur i de perversa rummen på klubben (kan bero på att det var ganska få gäster den kvällen...).
Vad gör du när du blöder näsblod? - Blöder aldrig näsblod, men nu under graviditeten blöder jag så fort jag snyter mig- men inte så att det rinner tack och lov.
När grät du senast? - Störtlipade ordentligt förra veckan när Dawsons pappa dog på teve. Men smågrinar gör jag säker tio gånger dagligen, dessa hormoner.
Vem kan du prata om allt med? - Mina närmaste väninnor.
Har du solglasögon? - Ja.
Skriv en mening på engelska - Nej, det har jag ingen lust med.
Vem pussade du senast? - Mikael.
Vem kramade du senast? - Mikael.
Vad är din högsta önskan just nu? - Att bebis fortsätter att må bra och sprattla som en tok i magen.
Vad heter din hårspray som du använder? - Lee Stafford.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Jag har morgonrocken på än, kl 12.58.
Har du string på dig just nu? - Nej, jag har ett par härliga blå boxertrosor med fula sömmar.
Känner du någon som heter Niklas? - Ja.
Har du bärbar data? - Ja, men den är totalt meningslös för ingenting fungerar.
Är du blyg? - Beror på situationen men nej.

Nej, jag får väl ta mig i skinnet och komma i väg. Visst väl att kroppen skulle börja strejka inför promenader förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0