Bloody Sunday

En fin grej med att vara gravid och inte få göra en massa trevliga saker som att röka, snusa eller dricka gör i alla fall att man upptäcker att WOW, det finns en sjunde dag i veckan. Innan har liksom hela söndagen gått åt till att vara bakis eller åtminstone gnälla över att det är jobb dagen efter. Fast, med tanke på hur segt dagarna går nu så hade det kanske varit käckt med en bortglömd dag...

I natt är första gången på evigheter som jag fått sova en hel natt utan att gå upp och kissa som en idiot och DIREKT så dyker tankarna upp att det inte står rätt till, varför trycker inte min livmoder mot blåsan helt plötsligt? Jag är medveten om att symtomen ska börja avta vid den här tiden men man blir faktiskt livrädd ändå. På tisdag gäller det, då är det ultraljud och jag får reda på om vårt lilla kryp har klarat sig hittills och allt ser bra ut. Vågar inte ens tänka på den nattsvarta sorgen som kommer infinna sig annars, det är för hemskt för att ens tänkas på.

Igår hyrde vi film som omväxlings skull. "Supersugen" var bäst för att jag valde den. Sedan blev det "This is England" som också var bra och någon meningslös killfilm med Indianer som krigade mot Vikingar, den sög rätt fett men lite får man väl offra sig på filmfronten.

Nu ska jag äta mackor med leverpastej och saltgurka, en ny craving. Gött som FAN!

Kommentarer
Postat av: Stylte

Du ska ju blogga utav bara fan nu har jag ju sagt till dig:) Detta är på tok för lite. Puss, älskar dig.

2008-02-10 @ 18:44:14
Postat av: Sara

Dina bloggar är sååå bra:)Har följt dig ett tag nu och vill verkligen att du ska blogga mera. Alltså göra dem längre för jag verkligen älskar att läsa dem!!! XD

2008-02-10 @ 19:26:23
Postat av: Kimpa

hihi min craving är också leverpastej med saltgurka!

2008-02-11 @ 15:08:49
URL: http://slim.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0