Sweet Silence

Här sitter jag igen, ensam! Moa somnade i sängen på två röda sekunder IGEN när jag la ner henne där för någon timme sen och Mikael var tydligen trött för han har somnat bredvid. Fy fan vad skönt att slippa dem, haha! Det är nog första gången som far och dotter sover och jag har lite tid för mig själv eftersom jag gått upp själv varenda natt sedan hon föddes (ja, jag är lite bitter över det...).
Har just tagit en lång skön dusch och funderar på att fixa naglarna, köpte ett svart nagellack härromdagen av alla jävla färger, ganska stiligt faktiskt.
Nu vaknade herrn och det är slut på ensamtiden, suck.
Trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Carolina (korvmedbröd)

Å vad skönt det lät. ENSAMTID! Och duktiga Moa som somnade i sin säng. Du, jag gjorde den där numerlogin som du också hade gjort. Vi fick full pott, och det summan av kardemumman verkade stämma. Hoppas, hoppas, hoppas.



Min sambo var OCKSÅ nummer NIO!

2008-12-05 @ 20:09:14
URL: http://carolinazenkert.blogspot.se
Postat av: Linnea

Jag var också bitter över att det alltid var jag som skulle gå upp, men sen insåg jag när vi provade att göra annorlunda, att även om Totte försökte så vaknade jag ändå först av barnskriken och fick VÄCKA honom, sen fick jag hjälpa till att buffa upp kuddarna, sen var det nåt annat och nåt annat, så inte fick jag sova i alla fall. Så det var lika bra att gå upp själv och låta honom sova.

Och nu är det inga problem längre. Men i början var det skitjobbigt och då kändes det förstås surt. Men det blir bättre tjejen! =)

2008-12-06 @ 10:46:09
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, klockren! Hahaha

2008-12-07 @ 19:57:34
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0