Schnus...

Fick en fråga om inte snuset fastnar i min sexiga tandställning. Svaret är nej, tack och lov. Det vore ju otroligt obehagligt annars. Snusar ju portionssnus och den lilla påsen ligger ju långt ovanför tandraden under läppen, ju längre man snusar desto mer plats blir det ju under läppen- hehe.
Att det kan rinna så att man får fula bruna fläckar på tänderna som man måste gnugga bort är en annan femma, eller att jag ser helt hysterisk ut med både räls och snus under läppen- men så snusar jag inte bland folk heller, är för fåfäng för det. Dessutom är jag bara hobbysnusare numera och klarar mig utan snus i många, många timmar om det skulle vara så, så jag slipper gå omkring och se ut som en bonnläpp (ordvits!) bland folk. Med folk menas dock inte min Mikael, min dotter eller mina nära vänner, dem får älska mig hur jag än ser ut helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0