En snuskig lista

Ja, jag VET att jag börjar bli lite för gammal för såna här fjantiga listor, men det går inte att sticka under stol med att det är rätt kul, om inte annat så har jag sjukt tråkigt.

The big love and sex test of 2008
So everybody knows exacly who you are!

( svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år )


Är du kär just nu?
Jag är galet kär.

Har du kysst någon idag?
Nej, men jag har pussats en massa! Tycker att dem där tungrullarkyssarna känns väldigt "baksätet-i-någons-sketna-volvo-år 2002".


Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja.

Har du ett förhållande?
Ja det har jag.


Hur många har du varit tillsammans med?
Hmm, skulle nog vilja säga att det är fem riktiga förhållanden, tragiskt nog har jag bara älskat två av dem riktigt ordentligt.

När förlorade du oskulden?
När jag var tretton år och alldeles, alldeles för liten.

När går gränsen vid otrohet?
Titta men inte röra är väl basregeln, nu är jag så elak och missunsam att jag inte skulle tillåta oskyldigt flirtande heller. Är du min karl så är du min, gud nåde dig om inbillar dig något annat.


Har du varit otrogen och om ja, varför?
Jag har varit otrogen i två förhållande, huvudanledningen var väl att jag inte var kär i båda fallen men det var en stor skillnad- den ena killen förtjänade det absolut inte men det ska gudarna veta att den andra gjorde, faktum är att mina väninnor faktiskt hejade på mig att jag skulle hämnas lite och mysa med någon som förtjänade mig istället.
Så i fall ett kan jag säga att jag skäms men jag var ung och dum och i fall två kan jag säga att jag skäms inte ett piss, det var det bästa jag gjort.


Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nja, har väl snarare låtit bli att upplysa om att känslorna svalnat

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Jag har just nu ett förhållande med Mikael förstås, och jag hoppas att det aldrig tar slut.


Är du romantisk?
Det beror på hur man ser det, jag är galen i lyckliga historier och hoppas på ett "och så levde dem lyckliga i alla sina dagar..."-slut och jag är jävligt blödig, kan fortfarande bli helt tårögd när jag läser gamla sms som Mikael skickade när vi höll på med vår katt och råtta lek, skulle inte drömma om att radera dem!

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej det har jag verkligen inte, skulle inte komma på tanken! Dels för att jag inte skulle göra så mot en kompis förstås och dessutom skulle jag aldrig i helvete vilja ha en kille som någon bekant kasserat (eller någons gamla sopor som Emelie uttrycker det...).

Är du svårflörtad?
Det beror på, jag är jääävligt kräsen men om rätt person lägger in en stöt är jag ganska lättfotad.


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Sissådär tusen gånger...

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Den allra första var i femman och han hette Adam, han frågade chans på mig eftersom (jag citerar) "Veronika och Hanna redan är upptagna".

Hur länge höll det?
I åtta månader! Snacka om att man inte var krävande på den tiden.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja det har jag, jag har försvarat mig.


Har du lekt med någons känslor?
Ja det har jag, väldigt elakt.


Har du haft sex med över 20 personer?
Nej tack och lov, tur det med tanke på att jag varit singel typ 20 minuter sedan jag var femton år.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Tre år.


... och ditt kortaste?
Två veckor, hehe.


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Ett förhållade givetvis, vill VERKLIGEN inte vara singel då jag är värdelös på att vara själv.


Är du en bra pojk/flickvän?
Ja, jag är kanon.


Hur många har du haft sex med i år?
Bara med Mikael givetvis.


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Killar är ju inte speciellt smidiga direkt, men jag nämner inga namn. Sedan jag blev ihop med Mikael har dem hållit sig borta i alla fall.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Ja, det dummaste man kan göra.

När fick du din första kyss?
När jag var 13, två veckor innan oskulden rök så det gick fort i svängarna.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Jag är inte helt hundra nu men jag tror att mor min var 19 och pappa därmed 26.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nej, och det ska vi vara jävligt glada över med tanke på att hon är fjorton. Men vem vet, jag kanske blir jätte tantsjuk på äldre dar sen och börjar snegla på hennes lammkött.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Inte hela namnet, men kanske en bokstav eller annat symboliskt. Skulle dock aldrig tatuera mig på armen.


Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Det är nog faktiskt 50/50.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Totalt oviktig, har inga sådana kriterier. Jag vill bara ha en riktig MAN helt enkelt, och det har jag äntligen hittat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0