Why god why?

Jag blev riktigt varm i kläderna nu efter att ha kikat runt på söta klänningar och gjorde då tabben att klicka in mig på diverse sko-hemsidor...
Det här med att inte kunna ha höga klackar är tjugo gånger värre än att inte få dricka eller röka eller ens ta en ljuvlig snus, jag känner mig helt naken utan mina klackar. Först hittade jag inget fint alls, exempelvis hade Din Sko ett skittrist sortiment men sedan var jag dum nog att titta på Scorett också...
Men jag tänkte ändå bjuda på en ljuvlig (men dyr) skatt som jag hittade för er andra skogalna kvinnor som inte behöver bry er om tunga magar och bäckenuppluckringar såhär till sommaren...

Är hon inte ljuvlig så säg?

449489-97



Förresten så har jag fått tips om hur jag kan tjäna lite pengar på bloggen, och man vore ju dum om man inte nappar. Så ni andra gravida och föräldrar eller bara barnsugna kan ju klicka på rutan här under och bli medlem på minbebis.com, jäkligt mysig sida och det säger jag inte bara för att jag tjänar pengar på det:D

Affiliator Affiliateprogram

Kommentarer
Postat av: stina

åhh så söta skor!!! älskar dej ljusrosa färgen,tyvärr tillhör jag en av dom som verkligen inte får en shjyst gångstil av sådana klackar hehe :P kul med modetips!

2008-04-17 @ 13:26:31
Postat av: Anonym

Vill du kunna tjäna pengar på din hemsida/blogg?
På min blogg kan du läsa om hur man ska göra.
Ganska enkelt att tjäna 1000kr extra i månaden ^_^

blogg.delightnightclub.se

2008-04-17 @ 13:27:36
Postat av: bella

kan inte du sätta ut en bild på din familj?

2008-04-17 @ 13:40:26
Postat av: Anonym

härlig blogg =)

http://www.lovelymama.se/

2008-04-17 @ 15:13:55
Postat av: Danielle

åhh, den där skon hade passat SÅ bra till min studentklänning.. *dregla*

2008-04-19 @ 16:23:30
URL: http://syndigtbra.blogg.se
Postat av: Theres

du vet väl att måga blivande kändis mammor har högklackat, så vadför skulle inte du kunna det?? :P

2008-04-21 @ 21:43:57
URL: http://theresh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0