Vi har köpt barnvagn!

Nu har jag varit så himla upptagen hela dagen att jag helt glömt bort att berätta att vi köpt en vagn som levererats!
Eftersom att jag är så vansinnigt grym på att fynda har vi nu en sprillans ny vagn som levererades fram till dörren och priset gick på drygt 2000 kronor för frakt och allt!

Den är importerad från USA så den har inget av de "kända" märkerna som vi svennar är bekanta med utan heter kort och gott "Baby Stroller". Det är en kombivagn vilket innebär att man kan göra om den till både ligg och sittvagn när bebis blir lite större, dessutom ingick regnskydd och skötväska. Snacka fynd!
Enda kruxet är att den INTE går in i hissen, så om det verkligen kniper får man vika ihop den eller som vi ska, ha den stående nere i ett förvaringsrum där alla pensionärer har sina diverse rullatorer på bottenvåningen, sedan kan man bara lyfta ur liggdelen och bära upp bebben även om den sover sött.
Åh, fy fan vad underbart det är att göra såna här kap!

image101

Men trots barnvagnsklippet så har vi fan bränt pengar idag vill jag lova... Vi har inhandlat min nya, sprillans glänsande laptop och en ROSA mus till det, en router så att båda datorerna kan vara inkopplade till Internet, en ny plattskärm till Mikaels dator (och ny mus och blinkande, flashigt tagentbord) OCH en ny DVD.
Givetvis var det inte jag som stod för kalaset eftersom jag är väldigt arbetslös.

Nu ska jag fortsätta utforska min nya dator men först vill jag bara hälsa att DET ÄR KLART att jag läser alla kommentarer och kikar på länkar som ni skickar! Och Linnea, jag hade också A+ som blodgrupp.  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad skönt för mig, då kan jag räkna med att få blod av dig om det kniper nån gång då? ;) Hehe.. Nej men vad bra, då slipper vi sprutan båda två! :D
Jag har också en rosa mus till min laptop - det är fiiiiint :D Och nu är jag lycklig för att du kan blogga JÄMT! Hihi kram

2008-04-19 @ 22:44:16
URL: http://nea.babyblogg.se/
Postat av: malin

najs vagn.. liknar en sån vi fick tag på åxå :)

2008-04-20 @ 08:46:26
URL: http://kamelsnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0