Ursäkta, men en lista är på sin plats!

Man kan fortfarande inte redigera texten i bloggen så det får se ut såhär för tillfället, även om det gör mig aningen nervös.

HAR DU..
Folköl i kylen: Ja (det är väldigt sällan kylen är tom på folkis här...).
Något husdjur: Tre galna vovvsar hos mor resp. far.
Någon favoriträtt: Grillat kött, och blodigt ska det vara! (Drägglar ner på golvet...).
Någon Flick/pojkvän: Ja.
Puder på dig: Nej, jag är för arbetslös för att orka bry mig.
Några framtidsplaner: Det enda jag fokuserar på nu är att bli mamma.
Någon sjukdom: Skulle vara magkatarr då.
Gymkort: Nej, har inget, har aldrig haft och kommer förhoppningsvis aldrig skaffa något.
Några kärleksproblem: Nej.
En homosexuell kompis: Nej, ingen nära vän i alla fall.
Någon favoritlåt: Nej.
Om ja, vilken? Som sagt.
Duschat idag: Nej, men jag duschade igårkväll.
Någon kompis som snarkar: Nej, men Mikael brukar snarka rätt bra efter några öl.
Någon vän som spelar i ett band: Nej.
Några MVG? Ja, ett som jag är ruggigt stolt över i Marknadsföring.
Någon som förstår dig: Det är tveksamt, men bebisen i magen är rätt medgörlig än:).
Tuff kompis som kan försvara dig: Ja, alla mina kompisar är grymt tuffa.
Något beroende: Eftersom att jag numera inte är slav under nikotinet så nej... Gud så stolt jag känner mig.
Fikat idag: Nej.
Något favoritmärke: Nej, jag är lite av en märkesprotestant- den märkesfixerade livsstilen äcklar mig.
Nagellack: Ja, alltid.
Någon vän som bor i ett annat land?: Ja, Elena som bor i Bolivia för tillfället.

VEM..

Avskyr du?: Alldeles för många, men inte alls lika många som när jag är ogravid och inte lika blödig.
Hånar du? Alldeles för många där med.
Delar du mest minnen med?: Tina och Veronika- 19 år tillsammans nu.
Längtar du mest efter?: Min söta lillasyster som jag inte träffat på evigheter.
Gosar du med: Mikael, bebisen och alla våra bebiskläder.
Lagar mat?: Jag.
Diskar?: Vi har diskmaskin.
Städar ditt rum?: Mikael städar faktiskt oftare än mig.

VILKEN..

Tidning läser du?: Diverse gravid och mamma-tidningar.
Buss åker du oftast?: 95 till Frölunda torg.
Frisyr har du?: Nu sedan jag klippte mig kan man ana en viss frisyr faktiskt, frågan är vilken.
Dag fyller du år?: 6 oktober.
Årstid?: Sommar.
Stad är du uppväxt i?: Frillesås (om man nu kan med att kalla det stad...).

VAD..

Gör du nu?: Samlar kraft för att resa mig och göra ordning frukost.
Gör dig till en bra människa?: Att jag är så vansinnigt, överdrivet snäll. Dumt för min egen del- men ingen kan komma och säga att det inte gynnar andra.
Gör dig till en dålig människa?: Det skulle väl vara avundsjuka i så fall.
Vill du arbeta med?: Det vet jag inte än, och tanken ger mig lite panik.
Är roligast nu?: Bebisen, förstås.
Har du på dig nu?: Min morgonrock och ett par strumpor.
Äger du för skor?: En hel garderob full av ljuvliga tingestar, mina käraste av ägodelar...
Har du för storlek?: Skostorlek 38.
Läser du för bok?: "Tre svarta kjolar- kvinnans sätt att överleva".

RANDOM

Kallt ute?: Förmodligen.
Idrottar du?: Nej, om man inte räknar promenader som en idrott.
Elitnivå?: Nej, om man inte räknar promenader som elitnivå.
Sista du åt?: Hamburgare och pommes i går till middag.
Har du en gitarr?: Nej.
Vilket land vill du helst besöka?: USA.
Tycker du om dataspelvåld?: Att det är löjligt att tro att våldsamma barn är våldsamma på grund av ett datorspel.
Mario eller sonic?: Mario.
Har du bra hörsel?: Ja.
Tittar du mycket på tv?: Ja.
När spydde du senast?: På bussen efter Josephines bröllop för lite mer än ett år sen.
Varför?: För att det var öppen bar!:)
Bästa jeansmärket: Ingen aning, har aldrig burit ett par märkesjeans.
Designkläder elr H&M?: Det beror på om jag måste betala eller inte.
Senast spelade dataspel?: World of Warcraft.
Har du någon pearcing?: Nu har jag bara i öronen, både navel och tungpiercingen är utplockade.
Har du någon tatuering?: Ja, på magen.
Är du rik?: Hehe, nej.
Har du bra betyg?: Hade hyfsade betyg.
Vad har du för mattebetyg?: Jag fick icke godkänt i två kurser av två möjliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur träffades du och mikel? va mysigt att vara gravid,lycka till med din lilla familj ;D

2008-04-17 @ 10:02:47
Postat av: eeeerika!!

tjänar du något på din blogg? hur många besökare har du per dag?

lycka till med graviditeten föresten =)

2008-04-17 @ 10:09:19
Postat av: Anonym

svara på dina kommentaraer!!

2008-04-17 @ 10:33:20
Postat av: niita

brukar du läsa andra bloggar? isåfall vilka?

2008-04-17 @ 10:34:28
Postat av: Anonym

rolig läsning =) läser du andras bloggar med?

2008-04-17 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0