Underbara Scorett

Har snöat in mig lite på skor nu, så jag kunde inte låta bli att kika lite på Scorett också, trots att priserna gör mig så galet deprimerad. Hittade så mycket sött att jag får lägga in dem i två omgångar verkar det som, får omöjligt plats med alla pumps och annat härligt på samma bild.
Här har ni i alla fall en massa ljuvliga!


image140


Övre raden från vänster:
Rosasvart ballerina 499:-

Blommig ballerina 550:- (Min favorit, jag ÄLSKAR dem!)

Silverfärgad ballerina 450:-

Rutiga ballerina 699:-


Mellanraden från vänster:
Svart sko med silverhjärta 399:-

Skinnloafer 999:-

Replay-sko 799:-

Ljusrosa loafer 799:-


Undre raden från vänster:
Rutig tygsko 250:-

Tygsko med stjärnor 250:-

Randig tygsko 250:-


Kommentarer
Postat av: emma

åhh va fina,älskar sommarskor i alla färger :) haha fan va jag garva när jag läste ett av dina inlägg där du berättade hur dina förläldrar valde ditt namn :P haha,fan va komiskt! ha en trevlig helg =)

2008-05-02 @ 08:54:35
Postat av: stina

undebart med nya skor!! köpte ett par gråa ballerina på din sko dom sålde ut för 50 spänn bara :) :)

2008-05-02 @ 10:06:17
Postat av: Anonym

härligt med vårprylar!

har du någonsin funderat på att bli författare?

2008-05-02 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0