Söta toppar till sommaren

På begäran lägger jag in lite fler tips på kläder medan jag väntar på att World of Warcraft ska installeras på datorn:), (måste poängera att jag faktiskt blivit tillfrågad att dela med mig av min klädsmak- jag är definitivt ingen modeexpert, speciellt inte nu när jag praktiskt taget bor i min mysoverall).

Men här är lite överdelar från HM som jag tyckte var finfina, det fina med tunikor och annat är att det faktiskt är gravidvänligt och rymmer även en bebismage.

image102

Övre raden från vänster:

Mörkblå skjorta 98:-

Röd blus 198:-

Ljusgrå blus 249:-

Mullvardsfärgad tunika 149:-


Undre raden från vänster:

V-ringad tröja 249:-

Vit cardigan 249:-

Puderrosa topp 198:-

Fjärilmönstrat linne 98,50:-






Jag måste erkänna att jag är löjligt fäst vid schackmönstret som är på tröjan längst till vänster undre raden, fy fan vad fräscht när (eller OM) man blir solbränd, jag har redan en likadan svart men den vita är finare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fint! :)Ha en bra dag

2008-04-19 @ 17:07:18
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Anonym

Har den ljusgråa blusen från HM, är helt förälskad, vinterns bästa köp :)

2008-04-19 @ 19:25:00
Postat av: stina

åhh härliga toppar =) älskar dina modetips!

2008-04-21 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0