Nostalgibilder

Har suttit och kikat på gamla bilder från studenten och balen 2006- tänk att det redan är två år sedan, mycket har hänt men ändå känns det som igår. Det var ett par jävligt roliga månader i alla fall, balen var kanske största vinsten med att gå på gymnasiet, rent jobbmässigt har det knappast gynnat mig alls:D

Här kommer i alla fall lite bilder!

        

Det är intressant att se hur fyllan syns mer och mer allteftersom kvällen rullar på- fy fan vad det dansades! Jag har för övrigt tänkt sälja min balklänning eftersom att den bara hänger och skräpar hemma hos mamma. Om ni inte känner igen mig är det den vit/silver-färgade.

Och lite från studenten:

       

Studenten var egentligen lite överskattad tycker jag, hade roligare under dagen än på kvällen i alla fall, vilket visserligen kan bero på att studentfesten var på Harrys i Kinna, byhålornas byhåla och det var så packat med folk att man knappt kunde röra sig (därav inga kort från kvällen).
Observera förresten vilken jättekvinna jag ser ut som bredvid lilla Aida på mittenbilden!

Kommentarer
Postat av: anna

härliga tider då,men härliga tider du har framöver med =)

2008-04-21 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0