My lovely baby-bump

Idag har jag roat/plågat mig med att prova mina sommarkläder för att se om det finns NÅGOT som kommer passa de kommande månaderna.
De flesta klänningarna fungerar, men överlag ser det ut som om det inte bli någon större variation i klädväg sommaren 2008. Allra mest skrattretande såg en såkallad catsuit med korta ben (väldigt tight linne med skrev så att säga) ut som faktiskt var riktigt gullig förra sommaren, nu såg jag mest ut som en jättebebis.
Dessutom kan jag inte ha något med halterneckringning för tuttarna får verkligen inte plats längre. Men som ni ser på bilden nedan så får jag söka tröst i stretchiga, sladdriga material. Bebismagen är trots allt värd att visas upp.

449489-89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0