Mmm... Meat!

Nu sitter jag här och jäser och magen är proppfylld av mat och bebis. Grillningen gick utmärkt bortsett från att det var lite kyligt så vi valde att äta inne, men SATAN vad gött det var! Min potatissallad var hur smarrig som helst och köttet var helt sinnessjukt gott. Vi växlade knappt ett ord vid måltiden för att vi var för upptagna med att vräka i oss.

Här kommer lite bilder och jag är medveten om hur blek och osminkad och allmänt trist jag ser ut och jag kunde inte bry mig mindre!:). Jag är även medveten om vilken sjukt snygg grabb jag har och nej, jag vet inte hur det gick till att snärja honom.
P.s Notera att bebisen fick vara med på ett kort också, iklädd sexiga mammabyxor D.s

             

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mikael blir ju bara snyggare och snyggare... det måste bero på din närvaro eller nåt. hehe.. ;)

2008-04-29 @ 12:44:02
URL: http://nea.babyblogg.se
Postat av: Danielle

ohja, ni kommer om inget annat få en mycket vacker bebis.

2008-05-01 @ 15:17:55
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0