Great minds think alike

Oh, vad det gläder mig att så många av mina läsare också är väldigt, väldigt trötta på platinablonda bimbos med miniatyrhundar (dock inget ont om hundar!) som viftar med pappas plånbok. Det mest ocharmiga som finns är nog folk som värderar sig själva och andra efter sina plånböcker...
Sedan tror jag och HOPPAS att blondinbella och andra fån mest skriver en massa skit för att dem vill göra folk förbannade och därmed få mer läsare- jag VILL bara inte tro att det verkligen finns folk som är förbannade över att en kille hoppat framför tåget så att  det blivit stopp i trafiken och hon fått sitta med sina shoppningpåsar i en bilkö och seriöst skriver "fan, måste folk ta livet av sig när det är rea i stan!". Det var sista gången jag läste i Blondinbellas blogg vill jag lova, jag tänker ICKE se till att hon tjänar mer pengar på att vara en känslokall bitch och dessvärre gör hon ju det på läsare.

Tusen tack åter igen för alla vänliga ord! Bästa komplimangerna är helt klart att ni tror att jag kommer bli en bra mamma, det är givetvis prioritet ett. Fast det är farligt att hålla på och smickra mig sådär nu när gravidhormonerna svämmar över, och än länge vet vi ju inte hurpass bra mamma jag kommer att bli, men jag vet ju att jag kommer att göra mitt allra bästa i djungeln av bajsblöjor och sönderbitna bröstvårtor.
Försöker föreställa mig de allra värsta scenariorna, att bebisen skriker dygnet runt och jag och Mikael gråter för att vi är så trötta och att jag spräcker ändtarmen under förlossningen men än så länge så känner jag mig inte det minsta avskräckt- underligt nog:D.
Nu ska jag spela dator med min käreste men jag skriver mer i morgon och svarar på alla nya frågor som ploppat upp:)

All cred till er, om ni tycker att min blogg är den bästa så borde den ju också dra till sig förstklassiga läsare, inte sant? (Lite smöreri förtjänar ni allt!).

Kommentarer
Postat av: Mathias

"Great minds think alike" - fimpa 's'et ;)

2008-04-29 @ 20:06:38
Postat av: emma

ha en bra dag!

2008-04-30 @ 09:09:14
Postat av: bella

du har så rätt sofia! dom där blonda fjollorna kan inte mäta sej med dej!

2008-04-30 @ 09:41:47
Postat av: stina

ha en trevlig valborg :) :)

2008-04-30 @ 10:16:01
Postat av: Anonym

ha en bra valborg =) din blogg är bäst!

2008-04-30 @ 10:44:12
Postat av: emelie

du är bäst!!! och självklart kommer du bli en underbar mamma åt ditt änglabarn =)

2008-04-30 @ 11:12:01
Postat av: Anonym

vad heter du i andranamn?

2008-04-30 @ 11:37:15
Postat av: sanna

hur länge har dyu bloggat?
din bloggä r verkligen sssuperbra!

2008-04-30 @ 11:44:38
Postat av: mary

du & din familj kommer bli världens sötase,älskar din blogg

2008-04-30 @ 11:47:55
URL: http://http://marianabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0