Busunge!

Tänk att det bara var ett par dar sedan jag skrev och ojade mig över att bebben inte sparkade så ofta för nu är det andra bullar vill jag lova!
Igår var den helt vild från tretiden på eftermiddagen tills vi gick och la oss vid midnatt, och då snackar jag alltså kontant kickande från alla möjliga vinklar, vet inte om den alltid kommer hålla på sådär numera eller om den helt enkelt blev asförbannad över att jag satt med laptopen i knäet i flera timmar, roligt var det i alla fall och till slut önskade jag nästan att den kunde sova lite så att jag kunde spela i fred.

Livmodern har börjat dra ihop sig och bli hård till och från också, då känns det som om jag har ett betongägg under huden, igår trodde jag att det var lite vanliga sammandragningar men efter en stund såg jag att kulan på magen inte alls var i mitten längre utan hela bulan hade lagt sig på höger sida, så bebisen måste ha rullat ihop sig där- fy fan vad sjukt det såg ut! Mikael fick också känna på sid-bebisen och tyckte att det var mycket underhållande, dock är jag glad att den la sig tillrätta igen.

Älskar nya datorn, den passar perfekt i mitt knä redan nu, precis som om den var gjord för att passa mina fläskiga lår. Dock var nya söta, rosa musen till helt värdelös så jag har fått ta en vanlig grå variant som vi hade hemma, lite synd men skönt för ögonen eftersom jag för tillfället har en röd musmatta *ryser*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0