10 sexiest men alive

Jag slutar aldrig att häpnas över veckotidningarnas listor på sexiga män. Har allvarligt börjat fundera på om redaktörerna är blinda eller om det är mig det är fel på. Jag menar, vad i helvete? Peter Siepen? Skulle han vara sexig när han glider omkring med sin ödlelika kropp insmord i olja och klädd som en jävla pajas? Fredrik Ljungberg? Han är inte snygg! Han är tunnhårig och har ett abnormt litet huvud och mustaschen får honom att se ut som en råtta. Eller vad sägs om det lockhåriga mongot i BWO? Sen när blev det sexigt att se ut som en sån där gammaldags ängel som våra morsor hade motiv på när dem samlade bokmärken som små?
Så nu skriver jag min egen jävla lista! För att göra det hela lite mer intressant för alla som läser får jag väl hålla mig till kändisar även om dem riktiga godbitarna jag känner ofta slår högre (buhu, förlåt Snygg-Christian, du vet att du är hetast).

SOFIAS LISTA PÅ VÄRLDENS SEXIGASTE MÄN, UTAN VARKEN ÄNGLAFJUN ELLER BACKSLICK:
10. Alexander Skarsgård: Såg honom i nån mystisk serie på ettan för ett tag sen innan vi skaffade Boxer till teven och då var han faktiskt inte mycket att ha, men förr var han i alla fall jäkligt snygg. Vet inte om det beror på att man själv var typ fjorton år men visst satt man och drägglade en aning efter honom när han var med i "Vingar av glas".
9. Brad Pitt: Det tar emot en liten aning att ha med Brad, jag brukar alltid gnälla om att han är så jävla överskattad och det är han faktiskt också. Men nu råkar det ju faktiskt vara så att jag är svag för blondiner och så länge han inte bär sitt groteska helskägg är han faktiskt jävligt het.
8. George Clooney: Ja, jag vet att han är jävligt gammal. Jag har väldigt svårt för att finna män som passerat trettioårsstrecket attraktiva, kan inte riktigt förstå Persbrant-hysterin även om hans röst må vara sexig (Förlåt Veronika, slå mig inte!) men Clooney är och har alltid varit förbannat sexig. Här har vi åtminstone något som jag och min mor är överrens om, höhö.
7. Eddie Cibrian (Cole i Sunset Beach): Vad fan, det är ett faktum, Sunset Beach ÄR beroendeframkallande. Och han var förbannat snygg! Och det är tamejfan en bedrift att lyckas med att charma mig trots att man är med i en av de mest tragiska teveserierna som någonsin sänts på teve.
6. Sugar Ray: Egentligen har han ett jävligt kantigt ansikte vilket jag inte brukar gilla, men fy fan vad sexig han är ändå med alla tatueringar och piercings. Blir ju helt knäsvag när jag ser honom i videon till den där "Butterfly"-låten.
5. Big Brother-Danne: Han som var med förra säsongen, den blonde norrlänningen som var kär i den töntiga norska bruden. Fy fan vad han var porrig, den med liten smör på skulle man knappast tacka nej till.
4. Jude Law<. Jag är inte överförtjust i den brittiska engelskan måste jag säga men han är blond, han är snygg och han får mig att dräggla.
3. Paul Walker: Vin Diesel kan dra dit pepparn växer, är det något som gör "2 fast 2 furious" värt att ses så är det denna blonde snygging. Det är för fan en BILFILM, men han får det att vara värt varenda sekund.
2. Colin Farrell. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad det är som gör honom så sexig, men det är han. Till och med ögonbrynen som är helt jävla gigantiska är sexiga.
1. Heath Ledger: Man kan ju säga som så, det krävs då fan inte mycket hjärna för att lista ut vad den här mannen fått sitt förnamn ifrån. Mums, mums, mums säger Sofia och tackar gud för denna gåva i form av en man.

Herrejävlar vad många blondiner det blev. Sju av tio, det var lite förvånande måste jag säga. Måste dock hävda att det finns väldigt många fler snygga brunhåriga killar, men när det väl dyker upp en snygg blond så är det inte många trosor som förblir torra.
Det är tur att jag har en alldeles egen snygging att klänga på. Det kan ingen uppumpad hollywoodstjärna konkurrera med. Mikael, you´re the man.

Jag har verkligen sovit som en jävla kratta i natt. Låg och läste in på småtimmarna eftersom att teven givetvis började hacka och jävlas med mig precis när Top Model började på trean (bilden var givetvis felfri övriga delen av kvällen när dem sände någon vidrig, förhatlig jävla hockeymatch, men så fort jag skulle titta på nåt flippade den ur, såklart). Trots detta kunde jag ändå inte sova utan låg och grubblade helt hysteriskt på den jävliga flytten och alla problem som den för med sig. Min hjärna är för tillfället helt överhettad av alla jobbiga tankar och jag kan ge mig fan på att om någon hade sett mig i natt hade det kommit rök ut ur öronen på mig.
Jag har packat klart nästan alla kläder, tvättat som en jävla dåre vilket är väldigt krångligt nu när jag inte har tillgång till torkställning men det börjar gå framåt i alla fall. I dag tänkte jag ge mig på köket och packa ner porslin, behöver trots allt inte ha fyra olika serviser framme nu när jag bor helt själv. Tänkte även tvinga upp mig själv på vinden och rota bland alla lådor, kommer åtminstone kunna slänga hälften utan att sakna ett skit.
Snälla, söta gud, har inte trott på dig för en sekund så länge jag levt men SNÄLLA, SNÄLLA gör så att det fixar sig med boendet för mig. Det är inte så jävla mycket begärt, jag vill bara ha någonstans att ta vägen när jag åker ut ur lägenheten nu 1 juni. Jag kan inte slappna av en sekund innan jag vet vad som händer, och det med all rätt.

Tänk vad fort tiden går ändå, snart är det ett helt år sedan studenten. Ett jävligt händelserikt år måste jag säga, men det har gått förbannat fort.
Jag som skulle vara så duktig och läsa upp matten så fort som möjligt, yeah right. Det gör mig vansinnig att man ska tvingas läsa den där jävla matten, hatar den så mycket att det knappast lär ske. Skulle aldrig i hela mitt liv välja att läsa något på högskolan som har med matte att göra, men ändå så måste man av någon underlig anledning vara matte-expert vilket yrke man än vill syssla med.

Nu tycker jag lite synd om mig själv så jag ska sluta skriva och dagens låtval blir därefter.


"Dead End Street"/Blood for Blood.
The sign in the road says we're going nowhere.


I been running down a dead end street.
I wanna rip through all the faces of the fools I see.
And I know I'll never get away
'cause the gutter taught me early that there ain't no better days for me.
I guess my childhood broke my heart.
Down in the projects you learn pain from the start.
That's where I learned to hate the world,
Just another lost soul praying to the night sky alone...


Can someone, someone please tell me where I went wrong?
And how many more times will I have to sing this same old song?
Can you tell me, tell me please, tell me where I went wrong?
And how many more times will I have to sing this same old sad, sad fucking song?


I done my time on the city streets.
Y'know that corner took a piece of me and my heart
And made me an enemy of the world.
Just another lost soul praying to the night sky alone.


I been running down this dead end street.
I wanna rip through all the faces I see.
I'm lost forever on this dead end street.
I'll leave this epitaph that no one will read...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback