Sexy secrets

Jag är en gnällfia av sällan skådat like idag med. Fick lite sömn inatt men när klockan ringde i morse kändes det som jag knappt hunnit blunda innan det var dags att gå upp igen, kom iväg till bussen i lämplig tid men var tvungen att springa upp igen för att jag hade glömt min mobil som jag fan inte hittade i lägenheten (det visade sig sen att jag inte alls glömt den utan bara lagt den i "fel" fack i väskan) sen fick jag springa utav helvete för att hinna med bussen.
Kan trösta mig med att jag i alla fall ska luncha med Emelie idag, det blir ett ljuvligt avbrott i den förbannade arbetsdagen. Är redan nu galet hungrig så jag hoppas att vi äter något smaskigt, och framförallt något i STORA portioner.

Bästa nyheten just nu: Den tredje september dyker den nya chefen upp och därmed blir jag och tönten i mitt rum utsparkade härifrån så vi får flytta ner till andra våningen för att få plats och då ska jag få MITT EGNA RUM IGEN! Fy fan vad skönt, inte för att tönten gör så mkt väsen av sig direkt, han är mer som en otäck fluga i bakgrunden men ett eget rum är DEFINITIVT inte att förakta. Det är en sak att dela rum med någon man har något gemensamt med eller som åtminstone är trevlig och vill lyssna på radio, men en sur jävel som snor mina kontorsgrejer och har någon slags Enya-ringsignal på mobilen klarar jag mig definitivt utan.
Tacka vet jag galningen Per som jag delade rum med förra sommaren som visserligen var så intensiv att jag var tvungen att gå ut i korridoren och bita mig i tungan för att inte skrika rätt ut i början men man kan fan inte sticka under stol med att han var underhållande även om han blev lite creepy och farligt förtjust i mig i slutet och ville dela glassbägare samt nästan grinde när jag gick på semester.

Ah, detta gav mig en elak och utelämnande men dock så rolig idé på egenskapad lista, moahaha!
MÄNNEN I SOFIA QUICKS LIV (ANINGEN FÖRKORTAD LISTA SOM VISADE SIG BLI MONGOLÅNG ÄNDÅ):
* Dagis-Filip: Redan som spermie var jag nog rätt kärlekskrank och det yttrade sig första gången när jag var fyra år och hade min första lilla fling med Filip som då var tre år. Ryktena om denna romans är många och jag har svårt att avgöra vad som är sanning och inte av den enkla anledningen att jag var fyra år och inte minns ett skit. Tydligen ska vi ha suttit och pussats på både kullen vid lekplatsen och i en garderob på ett barnkalas i alla fall.
* Dagis-Adam: Resterande år av dagis och förskola var jag kär i Adam, Tina och Veronika var också kära i honom då det bara fanns två killar på dagis i vår årskull. Skrev mina första kärleksbrev med hjärtan i som mamma hjälpte mig att måla.
Dock gav Adam mig en av mina första traumatiska kärleksupplevelser när vi gick i tvåan och var nere med klassen på stranden för att grilla och jag och han stod på bryggan ensamma och han sa "Sosso jag är kär i dig" vilket gjorde mig galet glad och överraskad eftersom han fram till nu föredragit min käre vän och ärkerival Veronika. Sedan gick han och jag stod kvar på bryggan och fnissade för mig själv och Adam då plötsligt vänder sig om och ropar "Haha jag skojade bara, jag är inte kär i dig, jag är kär i Veronika!". Jag lipade hela vägen när jag cyklade hem. Adam, sicken jävla player.
Fast det blev trots allt han som blev min första "pojkvän" när vi gick i femman. Fråga-chans-vågen hade svept över oss alla och hela klassen var nu uppdelade i par så under en tryckare på ett disco frågade han chans på mig vilket jag roat undrade varför och han sa då rakt på sak att Veronika och Hanna faktiskt redan var upptagna. Nöjde mig med den förklarningen eftersom att jag faktiskt var kär i Peter och inte kunde klandra honom. Vi hade ett underbart förhållande i nio månader då vi både hann med att dela kudde i ett tält och åka snowracer. Jag fick en blandkasett med Ace of Base och Hjalle och Heavy i julklapp och blev så sur att jag hämnades med att köpa en godispåse för 10 spänn till honom.
* Peter: Hoppas tillbaks lite i tiden här, Peter var jag alltså kär i innan jag blev ihop med Adam i femman. Men den lömska Veronika hann före och fråga chans (måste nog ta upp med henne vilka förödande konsekvenser hon inneburit för mitt kärleksliv, hehe) och då missades min psykotiska sida för första gången. Istället för att gråta över spillt mjölk betalade jag hans bror om han snodde foton på Peter som jag sedan ramade in och satte upp på anslagstavlan i mitt rum för att reta Veronika. Ps. Peter om du läser detta vilket inte är helt omöjligt så ber jag om ursäkt för detta och vill påminna dig om att jag var typ tio år och inte har kvar några foton, hehe D.s.
* Galne Johan: För en gångs skull var någon kär i mig och jag var inte kär tillbaka, det brukar ju vara så. Han visade i alla fall sina svallande känslor för mig genom att klättra på mitt tak och kika in i mitt sovrumsfönster eller att hänga sig fast vid mina ben i skolan och vägra släppa så att jag fick stappla omkring med honom där. Fast vem kan egentligen klandra honom, talar vi galenskaper är jag inte rätt person att öppna munnen.
* Italienar-grannen: I högstadiet insåg vi att vi var tvugna att göra oss av med våra tidigare pojkvän och lämna plats för dem nya, fräcka killarna som vi hamnade i samma klass som. För att vara exakt gjorde jag, Tina, Veronika och Memme sluta med våra respektive allihop på samma dag vilket var lite pinsamt med tanke på att alla kände varandra. Mitt nya intresse var i alla fall den söta italienaren i parallellklassen som dessutom bodde jättenära mig. Jag kikade på honom från badrumsfönster så ofta jag orkade (det var rätt ansträngande eftersom man var tvungen att stå på badkarskanten för att nå upp). Frågade i alla fall chans och fick nobben.
* Niclas: Mitt andra fråga-chans-nobb, inte nog med det, han svarade inte ens nej utan "Fan heller" i telefon när Tina frågade åt mig. Jävla kille, hoppas att han ångrar sig än idag.
* Mathias: Detta är väldigt pinsamt än idag och dessutom tabu eftersom att det är samma Mathias som nu är en av mina bästa vänner och min sambos tvillingbror. Kände honom hur som helst inte då utan grundade min förälskelse på att han var söt. Fast det var väl snarare äckelkänslor än kärlek från hans sida vilket jag är väldigt tacksam över idag eftersom bara tanken känns väldigt, väldigt bisarr, frånstötande och lite pervers.
* Erik aka roten ur allt ont: Min första riktiga pojkvän som jag träffade på Lunarstorm. Där rök första kyssen, oskulden, där rök rubbet. Mitt hjärta krossades galet brutalt och det tog faktiskt flera år innan jag återhämtade mig. Den konstigaste människan jag träffat som vänder upp och ned på mitt liv men numera kan jag skratta åt det. Nästan.
* Marquz: Nu kommer dem lite smaskiga detaljerna in i bilden, kan inte låta bli dem även om det kanske egentligen borde hållas privat, fuck it. Jag fick faktiskt ett lunarmail (tack åter lunarstorm...) från honom, en kille i kungsbacka som jag visste vem det var men aldrig pratat med där han skrev att han hade sett mitt på Pressbyrån och att jag hade varit söt. Jag hade inte ens varit på Pressbyrån den dagen men jag ljög och tog tillfället i akt, jag var aldrig särskilt svårflörtad på den tiden.
Vi skickade massor av SMS tll varandra och han ringde hela tiden fast sa inget i luren utan flämtade bara lite suspekt vilket jag förlät honom för när han sedan skickade sliskiga sms med blinkande hjärtan runt våra namn.
En dag träffades vi och han kom och hämtade mig på sin töntiga moppe och vi åkte hem till honom. Det enda jag hann säga innan vi hamnade i säng var "Söt hund" på väg upp för trappan. Han var nummer två i listan av sexpartners och det var lika värdelöst som det varit under min sexuellt aktiva period tidigare. Här är en lite barnförbjuden detalj det får medges men underhållande: I doggystyle får tönt-Marquz plötsligt för sig att flytta en våning upp så att säga utan att informera mig om detta vilket givetvis resulterar i ett galet tjut från min sida tätt följt av ett demoniskt vrål, "TA UUUUT DEN!!!". Lille Marquz fick sedan sin hämnd när han skulle dra ut sin dumspak för att spruta på något fantasifullt ställe (eftersom man tydligen måste bete sig som porrstjärnor när man är fjorton, femton år). Hur som helst fick han så bråttom att han lyckas skjuta ifrån med benet mot en fjäder i madrassen alldeles för hastigt och FLYGER därmed i en båge över rummet och rakt in med skallen i en garderob, naken och jävlig och med saggestänk på golvet. Jag garvar än.
* Cp-Michael: Yuk. En kompis till roten-ur-allt-ont-Erik som jag umgick med bara för att göra honom svartsjuk. Har tyckt att han varit ett drägg så länge jag känt honom och när han plötsligt kommer tillbaka från badrummet och luktar tandkräm inser jag mitt misstag och fick genomgå mitt livs vidrigaste hångel med Cp-Michael som luktade fisk i örat. Skyllde sedan på mens och flydde därifrån.
* Blandade hångel: Orkar inte dra upp alla man blandat saliv med under åren men jag kan ge korta, extrema exempel. Dels har vi killen som utan förvarning kysste mig när jag stod framåtböjd på en gräsmatta och just hade spytt genom både munnen och näsan, vi har killen som följde mig hem efter en fest som stod och plingade på dörrklockan i fem timmar för att han ville komma in och fortsätta mysa, jag sov som en stock för övrigt. Vi har också killen med pormaskar stora som tefat som trodde att kyssas var samma sak som att låtsas äta ett äpple. Vi har den stackars killen som ville att jag skulle ta hans oskuld med raggningsfrasen "Får jag sticka min colbaz i din gryta?". Eller vad sägs som om den lesbiska tjejen som envisades att hon skulle kunna omvända heterosexuella mig om hon bara fick pussas lite? Jag nappade på utmaningen kan tilläggas, det var en tequilafylla vilket bör förklara allt.
* Korv-Fidde: En av dem gulligaste killarna jag träffat än idag faktiskt. Vi möttes på tåget och han kom fram till mig och frågade om jag hette Alexandra för att jag liknade någon han kände vilket givetvis var skitsnack. Han fick i alla fall mitt nummer och det visade sig att vi bodde jättenära varandra och sedan åkte vi alltid ihop på morgonen när jag skulle till skolan och han till jobbet (som var i en korvkiosk, därav namnet Korv-Fidde). Vi hade kanonkul ihop och att han hade sin egen lägenhet fastän han bara var sextom, sjutton år gjorde det hela ännu bättre. Hela romansbiten gick dock åt skogen, såhär i efterhand kan jag undra lite om han kanske var bög för han är den enda killen jag träffat som verkat totalt ointresserad av sex. Vi var ihop i några veckor i alla fall och kompisar ett tag efteråt.
* Kungälvsvinet: Ett jävla äckel som jag skulle ha anmält och som jag nu nästan förträngt.
* Tomas: Helt underbar kille som jag var väldigt elak mot. Vet inte varför det blev som det blev men vi blev ihop vilket var en mindre god idé. Han kommer bli en underbar pojkvän åt någon annan helt enkelt.
* Niklas: Inte samma Niklas som jag frågade chans på kan tilläggas utan en annan Niklas som jag roade mig med fast som var femton år äldre än mig vilket i nuläget får mig att kräkas lite inombords och varningsblinkersen att starta. Patetisk människa som jag flera gånger efter det sett ränna omkring med tösabitor i övre puberteten. Pedofilvarning nästintill, och alla vet ju vad vi vill göra med pedofiler (pang, pang).
* Henke: Min före detta sambo som jag var ihop med i tre år. Det var toppar och dalar men jag önskar honom allt gott och det är inga sura miner från min sida i alla fall och inte från hans heller såvitt jag vet. Ser fortfarande hans familj lite som min egen eftersom att dem var så galet underbar mot mig.
* Mikael: Tillbaka i nutid. Mikael, min älskling som jag fick kämpa något så brutalt för att få på kroken så att det inte är sant. Men än så länge har det varit värt varenda sekund för jag är happy, happy, happy!

Ojdå, det blev en jättelång blogg idag. Dags att avsluta innan läsarna somnar.
Hej med er, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback