Avrätta pedofilsvinen!

Börjar dagens inlägg med att klistra in en artikel som i allra högsta grad rör mig då jag känner och även har blodsband till personen i fråga, jag vill inte säga vem det är då flickan det handlar om knappast vill ha mer uppmärksamhet just nu:





Styvpappan anmäld för
övergrepp redan 2003


Mannen häktades i fredags misstänkt för att ha våldtagit och utnyttjat sin styvdotter under nio års tid.
Men redan 2003 anmäldes han för sexuella övergrepp mot flickan.
Fallet utreddes ? och lades ner.


Då var det socialtjänsten i Uddevalla som gjorde en anmälan till polisen. Flickan, som ännu i dag är under 15 år, hade berättat för en närstående person att styvfadern utsatt henne för sexuella övergrepp.
Flickan fick genomgå en läkarundersökning men den visade inte på några skador. Förhör hölls med flickan som inte längre stod fast vid sina uppgifter. Förhör hölls också med den biologiska pappan, den biologiska mamman och ytterligare två personer. Dock inte med styvpappan.
Polisen redovisade sin utredning för den åklagare i Uddevalla som hade fått ärendet. Denne ansåg inte att uppgifterna räckte för åtal och ärendet lades ner.
? Vad jag kan bedöma var det en alldeles korrekt bedömning då. Flickan hade inga skador och hon berättade inget under förhören, säger kammaråklagare Per-Åke Kvarnström.
Kvarnström är åklagare i det nu aktuella ärendet men var det inte 2003. Han har ingen kommentar till varför inte styvpappan förhördes 2003.
Olika perioder
Som Bohusläningen berättade i lördagens tidning häktades mannen, som är i yngre medelåldern, misstänkt för grovt sexuellt utnyttjande av underårig från 1998 till april 2005 och grov våldtäkt mot barn från april 2005 till juli 2007.
Mannen är Uddevallabo och övergreppen ska ha skett i Uddevalla.
Han har erkänt upprepade våldtäkter mot flickan under perioden april 2005?juli 2007. Dessförinnan nekar han till brott.
Att de sexuella övergreppen delas upp i två perioder beror på en lagändring i april 2005 när det gäller sexuella övergrepp mot barn, se faktaruta.
Innan krävdes att våld eller hot ingick i brottet för att det skulle betraktas som våldtäkt. Annars kallades det sexuellt utnyttjande av underårig.
Barns utsatthet och beroende av vuxna ledde dock till att kravet på våld och hot togs bort vid sexuella övergrepp mot barn under 15 år. I en ny och skärpt lagtext talar man bara om att samlag eller jämförlig handling ska ha skett ? då är det våldtäkt mot barn.
Per-Åke Kvarnström anser att brotten som är mannen är misstänkt för under perioden 1998?2005 är jämförbara med våldtäkt mot barn enligt den nya lagen.
Är mannen misstänkt för att ha förgripit sig på fler barn?
? I nuläget har vi inget som tyder på att det finns fler målsäganden är den flicka som vi vet om.





Det här måste ju vara det svinigaste som finns. Pedofiler må redan vara samhällets avskum nummer ett och ännu vidrigare blir det när man till och med KÄNNER ungen man ger sig på.
Jag har varit väldigt FÖR dödsstaffet tidigare, dock har jag börjat tveka lite vid tanken på att när man tar livet av en brottsling så dödar man ju även någons barn, syskon eller pappa vilket är hemskt plus att det är nog sant som dem säger att det är bättre att dem får sitta bakom lås och bom i resten av sitt liv och ångra vad dem gjort än att man låter dem få en så enkel utväg som döden.
MEN jag kan fortfarande inte förneka att den dagen jag får ett barn (eller när det gäller min lillasyster för den delen) kommer jag att vilja att dem som gör mitt barn illa ska dö. Utan tvekan hade jag kunnat döda med mina bara händer om jag fick chansen om dem skadar någon jag älskar. Det kan vara svårt att dra gränsen för vad som gör att man förtjänar dödsstraff eller inte men att ge sig på barn, med våld eller sexuella övergrepp är ett klockrent exempel.

Läste i tidningen igår om en pedofil som blivit dömd till maxstraffet för att ha uttnyttjat sin dotter (tror att det var hans dotter i alla fall) i många, många år och bland annat tvingat henne att ha sex med en hund. Det roliga är att maxstraffet är FJORTON JÄVLA ÅR! Det här landet gör mig helt jävla vansinnig. Jag tycker att det är illa nog att inte pedofilerna får ett skott i huvudet, också kan vårt dumma jävla rättssystem inte ens ge asen ett ordentligt straff. Sen när i helvete blev 14 år en livstid? Jag tycker att det är att spotta alla stackars barn i ansiktet.
Sen är ju pedofili tydligen en sjukdom, det är ju synd om dem stackars sjuka männen. Visst, det är säkert jättehemskt att "tvingas våldta barn mot sin vilja" och jag kan gå med på att det är en sjukdom, för inte fan är det friskt beteende. Men om nu en människa drabbas av denna "sjukdom" så föreslår jag att dem ska vårdas på sluten anstalt- tills den dagen dem dör.
Nu var jag inne och läste på lite, tydligen har Sverige ett straff som heter "Fängelse på obestämd tid", fångar får tydligen avtjäna tio år i finkan och kan sedan ansöka om att bli utsläppta tidigare, wow! Jag är imponerad. Mindre imponerad är jag av det faktum att förutom mord är dem enda brott som kan få ett "fängelse på obestämd tid" grovt spioneri, grovt sabotage, grov mordbrand, människorov och sjö och flygplatssabotage. Det förvånar mig att inte försäkringsbedrägeri eller något står med på listan eftersom att det tydligen är ett allvarligare brott än våldta och förstöra livet för ett oskyldigt barn.
Var inne och läste om dem dödsstraff dömda personerna som just nu väntar på att bli avrättade i USA, man fick se bilder och hela kittet och läsa vad dem var dömda för och jag tyckte inte det minsta synd om någon av dem. Visst är det hemskt att en del av dem bara är runt arton år men om man tittar på vad dem gjort tycker jag att det är vansinnigt befogat. Här har vi ett exempel på ett svin som tveklöst förtjänar att dö:
http://www.tdcj.state.tx.us/stat/battagliajo... för er som inte är hejare på engelska kan jag ju berätta vad det handlar om och det är alltså en pappa som skjutit ihjäl sina två döttrar, 6 och 9 år medan mamman lyssnade i telefon. Jag undrar verkligen vad han hade fått för straff i Sverige? Några år i sin lyxiga cell med kabelteve och mat som förresten är mer påkostad än skolbarnens och sedan hade han säkert blivit utsläppt igen om han skött sig bra.
EN MÄNNISKA SOM ÄR KAPABEL TILL ATT VÅLDTA ELLER MÖRDA SINA BARN (ELLER ANDRAS BARN FÖR DEN DELEN) FÖRTJÄNAR ATT DÖ, SÅ ENKELT ÄR DET.

Jag skulle kunna älta detta hela dagen om det behövdes men det får räcka sådär för denna gången. I morgon är det fredag, tack gode gud för det! I morse såg jag åter igen ut som en asiat när jag tittade mig i spegeln och det är inte direkt smickrande då jag inte är asiat. Trött, trött, trött även om det faktiskt känns som om jag fick sovmorgon idag när jag gick upp sex istället för fem i morse.
Det känns som om helgen blir lugn, jag och Mikael har smidit planer hela veckan och är rörande överrens om vad vi ska hitta på, vi ska sova som fan. Herrn har även lovat mig att vi ska titta på Shrek 2 eftersom att jag fått lite Shrek-noja, MÅSTE SE trean när den kommer ut på bio! Mitt hjärta smälter när jag ser reklamen för den och Shrekbebisarna samt åsnans bebisar som Mikael kom på igår måste vara en blandning mellan åsnan och draken eftersom att dem har vingar och frustar rök! Mindre än så kan ju göra mig vansinnigt lycklig.
Hejdå söta bloggläsare, dagens låt är ett måste för detta inlägget och har hängt med i många, många år i min spelare. Texten är lite manipulerad av mig eftersom vissa rasistiska inslag förekommer som jag verkligen inte har något för!

"Sjuka begär"/OdiumSjuka Begär
En liten flicka hade varit ute
hon hade roat sig
discot stängde klockan tolv
och vägen blev lång
hennes mor kunde inte hämta
som alltid gjort förut
men dottern tänkte vad kan hända
så hon började vandra hem.
Men i parken väntade en man
som hade ett sjukt begär
så nu ligger hon utan trosor
med gråten i sin hals.


Refr.
Du ska dö ditt svin
för ditt vidriga dåd rör du ej en min
du ska dö ditt as
du ska dö ditt svin
du lever i skydd av demokratin
du ska dö, ska dö!


Det tog sedan några veckor
innan mannen åkte fast
då tänkte den stackars modern
att nu får han väl sitt straff
men domen blev för ynklig
han blev dömd till psykisk vård
och sköter han sig bra
så är han ute om ett år.


Refr.

Sedan kunde man i tidningen läsa
om en man som systemet förstört
men dottern som tog sitt liv
lämnade tidningen oberörd
nu efter att det har gått ett år
går en annat flicka på vägen hem
och i samma park väntar samma man
på att förstöra ett liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback