I´m not here for your entertainment

(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna
(x) bara gått fram till nån och börjat prata
( ) simmat två mil i sträck
( ) skjutit paintballs
(x) blivit döpt
( ) tältat i ett tält utan tältpinnar
(x) kletat banan i någons hår
(x) gett en blomma till en komplett främling
( ) fått ansiktet duschat med 2 liter Fjällyoghurt
(x) tatuerat mig
(x) gått på styltor
(x) klättrat upp för en lyktstolpe
(x) fyllt i en jättelång lista på saker jag gjort
(x) träffat en ängel
(x) pratat med Gud
(x) kastat en fralla på en random person
( ) fått spam-mail ang. penis enlargement (iaf ett om dagen)
(x) bastat
(x) varit under vatten i ca 3 minuter
(x) varit bakfull
(x) haft cybersex
(x) gått på händerna (endast i vatten, hmm)
( ) kastat mig av en båt i 40 knop
( ) lärt mig säga massa fraser på holländska/flamländska
(x) cyklat jättelångt
(x) kört bil ganska långt
( ) blivit utskrattad eftersom jag har Nalle Puh- och Ringaren i Notre Dame-påslakan i min säng
( ) dansat salsa med en spansklärare
( ) haft en jättebra tekniklärare
(x) blivit mordhotad
(x) krupit in i ett påslakan och inte hittat ut och därmed fått en våldsam panikattack.
(x) krupit in i en sovsäck och inte hittat ut och därmed fått en våldsam panikattack.
(x) tagit några bloss på en cigarett
(x) tagit några bloss på en cigarill
(x) tagit några bloss på en cigarr
(x) testat snus
(x) tagit sönder glasögon
( ) backat på en parkerad bil med min bil (vänta bara tills jag får körkort)
( ) åkt långfärdsskridskor
(x) tränat på gym
(x) sagt åt ett antal människor att jag hatar dom fast jag inte gör det.
(x) blivit väckt
( ) mediterat på en fotbollsplan
(x) skrikit åt Gud
(x) missat en massa festivaler
(x) gått en mil
(x) klippt en gräsmatta
( ) lagat en gräsklippare
(x) åkt moped för fort
(x) åkt bil för fort
( ) legat på ett obduktionsbord
( ) nästan dött
(x) fått reda på en polares bankomatkortskod
(x) velat hoppa fallskärm
( ) vägrat åka berg-och-dalbanan på Gröna Lund
(x) bakat bullar
(x) ätit en vegetarisk maträtt
( ) blivit slagen med en gitarr
(x) satt upp affischer
(x) haft sönder en trädgårdsstol av misstag
(x) blivit tillsagd att jag ska vara tyst av en kvinnlig polis
( ) duschat med en ko
( ) sprungit maja gräddnos loppet
(x) låtsats vara homosexuell bara för att det varit jävligt roligt (roligt och roligt, dock rätt effektivt sätt att bli av med drägg på krogen)
(x) gått igenom en stor jättemörk skog helt själv på natten
( ) klappat en jättestor spindel
( ) klappat en jättestor orm
( ) spikat kabel
(x) gått ut låg-, mellan- och högstadium
(x) fått cellskräck
(x) blivit arg
(x) sprungit bort frustration
(x) legat på rygg
(x) läst massa böcker
( ) sovit nästan 5 timmar på ett bibliotek
(x) ätit ett A4
(x) haft sönder ett fönster
( ) huggit ner ett antal träd
(x) dekorerat några julgranar
(x) varit uppkopplad på internet
(x) lurat en etta
( ) hittat en strumpa i ett datorchassi
( ) gått i en klass med enbart människor av det motsatta könet
( ) gillat orup
( ) tillverkat en skateboard
( ) kunnat knyta en slipsknut
(x) sagt till någon att denne förtjänar att dö och menat det
(x) ätit brända marshmallows
(x) bitit någon i kinden
(x) trott att jag kunnat flyga
(x) lekt pirat/sjörövare
(x) gjort en skattkarta
( ) gillat backstreet boys
(x) gillat spice girls
( ) somnat i en låda
(x) kastat/slagit/sparkat sönder ett fönster
(x) sportat (Nätt och jämnt)
(x) varit rädd för vampyrer
( ) byggt en lådbil
( ) varit kommunist
( ) haft tuppkam
(x) livnärt mig på gröt
(x) kollat på porrfilm
(x) förolämpat folk genom att kalla dem ?kvinna?
(x) gått barfota i snö
( ) gått naken genom en stad
( ) hängivit mig åt en religion
( ) varit ikädd en kort rosa klänning och pratat om brad pitt som om vi kände varandra
( ) spelat flöjt
(x) tagit fel på veckodag
( ) haft en magnus uggla-tröja
(x) ätit picknick på ett tak
(x) klättrat i berg
( ) rökt mossa
( ) ätit myror
(x) varit allergisk mot kall falukorv
(x) gråtit över spilld mjölk
(x ätit bullar i en hiss
(x) byggt en koja
( ) kört traktor
(x) pallat körsbär
(x) läst kafka och känt mig svår
( ) målat hus
(x) blivit kallad för hora
(x) kallat någon för hora
( ) varit kär i en seriefigur
( ) snattat på ica
(x) hällt isbitar i någons kalsonger
( ) kittlat en polis
(x) badat naken i havet
(x) badat med kläder
(x) skrattat när någon gjort sig illa
(x) kastat kottar på någon
(x) kramat någon första gången ni träffats
(x) drömt om att döda någon
(x) ridit
(x) somnat i telefon
(x) haft sönder saker
( ) varit på festival
( ) pussats med en kändis
( ) kan jonglera
(x) ätit rå potatis
( ) bjudit en kändis på bira
(x) spionerat på någon
( ) cyklat enhjuling
(x) vunnit på lotto
(x) ätit smör
( ) skaffat barn
( ) varit nära döden
( ) hånglat med en homosexuell kille
(x) flyttat hemifrån
( ) posat framför en staty
(x) legat på gatan
(x) kastat en hink i huvudet på min syster/bror
( ) pussat en ponny på mulen
( ) bjudit en råtta på öl
(x) blivit biten av en fet kisse
( ) drömt om att dansa tango med en elefant

Här har vi en sån där käck lista, en ny variant för mig åtminstone. Hemskt att man ska vara en sån sucker för listor, kan inte låta bli att fylla i dem, hur tråkiga dem än må vara.

Jag hoppas tamejfan att jag får mens snart så att jag kan bli av med mitt vansinniga humör. Var ju rätt lätt i sinnet igår på dagen men under kvällen blev jag förbannad som fan igen men det gick över rätt fort, dock är det onda humöret tillbaka idag.
Jag vet vad det är som stör mig också och det faktum gör mig förstås ännu mer irriterad då det är en hemskt fånig sak att gå runt och morra över. Gud vad det är tröttsamt att vara mig just nu.

Planerad utgång till helgen, behöver en helkväll med mina kvinnliga vapenslagare, helt klart. Lockade Veronika med afterwork på fredag, det är god tid att vi tar upp våran afterwork-tradition. Den var stenhård i somras och det är alltid lika trevligt. Dock kan det ju bli en aning dyrt när man sätter sig på krogen redan vid femtiden på eftermiddagen, men det får det vara värt!
Sensommaren 2006 var helt underbar, alltid uteserveringen på Bryggeriet eller i vissa fall Hard Rock eller Diamond Dogs, och mängder av likör 43 med mjölk... we like.

Andra planer för helgen hur som helst är att vaxa armarna på lördag, haha. Ja ni läste rätt, har bokat tid för att vaxa mina gorilla-armar. Dem flesta tjejer klarar sig ju från armbehåring rätt hyfsat, men jag är inte en av dem. Det kan jag förmodligen tacka min håriga far för. Ska i alla fall vaxa armarna, håret ska hålla sig borta 4-6 veckor till det rätt överkomliga priset av 250 kr. Något som dock är lite scary är tanken på när det växer ut igen, undra om man får stubb då eller hur fan det kommer se ut? Antar att jag får ta den smällen då och i värsta fall boka en ny tid i ren panik.
Jävligt sugen på att göra en brazilian wax också, har funderat på det starkt länge nu. Tyvärr är det ju jävligt dyrt, vilket man ju kan förstå med tanke på arbetsområdet som Mikael sa. Därför tänkte jag köpa brazilian wax för hemmabruk, herrejävlagud vad ont det kommer att göra, men det är ju värt ett försök, en förpackning kostade tydligen bara 115 spänn. Fan vad snyggt det kommer att se ut om man inte pallar mer efter att ha vaxat hälften, halva sidan är slät som en barnrumpa och andra sidan är hårig som en apa. Då kommer inte jag ta av mig byxorna i dagsljus vill jag lova, haha.

Nej nu ska jag sluta skriva och fortsätta sura istället, gillar inte att göra två saker samtidigt. Får hoppa över lunchen idag också eftersom jag som vanligt var sen, buhu. Önskar mig lycka till med den fruktade vaxningen, med min smärttröskel lär jag nog behöva det!
Inget annat än en grinig låt duger idag, så håll till godo med denna.

"U+ Ur hand"/Pink
Uh uh uh uh uh uh uh oh
Uh uh uh uh uh uh uh oh


Check it out
Going out
On the late night
Looking tight
Feeling nice
It's a c**k fight
I can tell I just know
That it's going down
Tonight


At the door we don't wait cause we know them
At the bar six shots just beginning
That's when dick head put his hands on me
But you see


[Chorus:]
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight


Uh uh uh uh uh uh uh oh
Uh uh uh uh uh uh uh oh


Midnight I'm drunk
I don't give a f**k
Wanna dance by myself
Guess you're outta luck
Don't touch back up
I'm not the one
Buh-bye


Listen up it's just not happening
You can say what you want to your boyfriends
Just let me have my fun tonight
Aiight


[Chorus]

Uh uh uh uh uh uh uh oh
Break break
Break it down


In the corner with your boys you bet up five bucks
To get at the girl that just walked in but she thinks you suck
We didn't get all dressed up just for you to see
So quit spilling your drinks on me, yeah


You know who you are
High fivin, talkin s**t, but you're going home alone aren't cha?


Cause I'm not here for your entertainment (No)
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second (Just stop and take a second)
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over (Know it's over)
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight
(It's just you and your hand)


I'm not here for your entertainment (No no no)
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second (Just take a second)
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight
Yeah oh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback