MINA


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att om du frågar Moa så är tjejen i mitten hennes!;-)



Apropå ditt förra inlägg så är det nog så att man måste kämpa mer för att hålla igång vänskapen efter att man har fått barn, d.v.s. det är lite upp till dig att hålla igång kontakten. Och folk som inte har egna barn ÄR INTE intresserade av att prata om barn. Bara ett faktum!! Det är ofta jag som initierar träffar med mina kompisar - men de dyker alltid med glädje upp. Kanske är det för att vi är äldre och har känt varandra i nästan 30 respektive 20 år men vi vet var vi har varandra och det förändras inte bara för att vi inte har hörts på länge. Kämpa på för kompisar är viktiga!! KRAM!

2010-11-20 @ 06:36:05
Postat av: Mirre

Gud vilka söta barn och vilket super härligt, fint hår Moa har.

Du har två mkt fina barn att vara väldigt stolt över.

2010-11-21 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0